Innbygging av 530 liter Tropheus kar :):) (side 4)

Ble kjempe fint det Vibsi! Det er gøy å se bildene dine(Flere)
Nydelige fisker i et nydelig kar
Jeg stormisunner deg et slikt innebygget kar.
Donald
Nydelige fisker i et nydelig kar:-) Jeg stormisunner deg et slikt innebygget kar.

Blir det tropheus på deg nå da?
Utrolig stilig. Tror nesten mitt neste prosjekt må bli sånn innebygget. Bare synd at rommene mine er så idiotisk plassert at det ikke går i min leilighet. Lurer på hva naboen skal ha for et par m²....?
Vibsi
Blir det tropheus på deg nå da?

Det må nok dessverre vente en god stund; hvis det noengang blir.
Lurer på å starte med malawi først, ihvertfall.
Eg skal på Hallingtreffet i morra, og har allerede hodeverk av grublingen på hvor eg skal plassere innkjøpene
da var karet lagret i profilen min. lenge siden den var i bruk. så nå slipper æ å bruke din profil vibsi hehehe skal legge inn 720 literen med kirizaen å men ikke nå da skal vi se tv hehe
Da går ene livua hunnen med egg!! Stor kul under haken yahoo. krysse fingrene for at det blir tropheus bebisser
Gledelig nyhet
De trives visst i det nye hjemmet. Gratulerer!
Gratla med tyggingen.
Fikk selv ei hue som spyttet 7 nye til meg for 8 dager siden, sp red moliro.
Har også en ilangi som tygger på 15 dagen nå, veldig spennende.
PS. Hvor store er N. cylindricusene som Ian tar med til meg, sånn ca. ?
Mvh Stig J.
heisann. Spennende da,håper du får frem yngelen da!!
To av cylidricusene er ca 10-11 cm. Den 3. er litt mindre. De er kjempe fine fisker! Vil egentlig ikke selge noen fisker men etter at jeg fikk tropheus livua,måtte alle fiskene som var i karet (530 liter) fra før plutselig over i 270 liters kar. Da ble det litt mange fisk. Så jeg gjør det bare for fiskens beste hehehe Grine grine...
Men fiskene du får nå er veldig fin da cylindricusen skifter farge på stripene fra lyseblå til nesten svart!
Hvilke andre fisker skal de gå med nå da?
Høres spennende ut, pr i dag så har jeg kun 3 små A. compressiceps i karet de er tiltenkt.
var dumt at ikke cylindridusene overlevde... hvilke gh har du i karet? Går det greit med marlieriene??
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap