Andreas Sitt "Akvarierom" (side 4)

Hehe... Skal hilse neste gang
Du så meg om du så en med barnevogn akkurat da du var på vei tilbake med skiltet ved veien.
Okei, kan ikle huske det:P
Men bor du på Jessheim?
I dag var en liten nedtur for meg

Når jeg kom hjem fra skolen i dag, så sjekket jeg alle karene, og så noe uvanlig i rekekaret. Det var så stille, og jeg så ingen over javamosen.
Så jeg tok ut mosen, og fikk sjokk.
Der lå det 30 døde kirsebærreker, og 1 rognsprengt hunne som nesten holdt på og stryke med.
Først så tenkte jeg, "hva har skjedd", og så så jeg litt i karet og fant følgende "Feil"
- Masse bæsj, i et lite dårlig innkjørt kar.
- Jeg hadde puttet så mye filtervatt i pumpen at det ikke rant noen ting omtrent
- Jeg byttet bare vann på de 1 gang i uken
Så her er det ingen tvil på at det var noe nitritt ute og gikk.
Men men, som jeg har skrevet er "Man lærer av og feile" og det tror jeg at jeg har gjort.
Det værste av alt var at 5 stk av de var fulle av rogn og klare til og legge egg...

Huff og huff, FY Andreas

Men en liten glamelding.
Jeg sendte inn bilder til plantebasen, og jeg har fått 2 stk godkjent=)
Ååååå, jeg er så stolt. De var bilder på Javamose og Anubias Nana=)
Ja, det gjør jeg

Så kjedelig med rekene, da!!
Da må du jo komme innom meg hjemme en dag for og se på akvarierommet mitt=)
Elsker og snakke akvarium:P Hehe
Ja det var kjiipt
Da kommer det bilder av de nye fiskene mine.
Bolivianer, Spilurus, SAE og Ellioti
Samt noen andre=)

Enjoy
Min lille SAE gjeng, og en kjempe fin Ellioti
Se hva jeg nettopp fikk av svigermor...
Den gikk rett inn på akvarierommet.

Fader ass.
Jeg får ikke lagt ut store bilder slik som Mona O gjør i sin tråd jeg:P
Fredly
Fader ass. Jeg får ikke lagt ut store bilder slik som Mona O gjør i sin tråd jeg:P

Trykk på endre innlegg. Klikk på bildet. Høyreklikk på det nå forstørrede bildet og velg egenskap, kopier det som står etter plassering.

Klikk nå under teksten, gjerne med litt mellomrom. Klikk så boks til høyre for den du bruker for å lenke (til venstre for det store, røde spørsmålstegnet), og lim inn bildeplassering der.

Håper jeg har forklart det godt nok, hvis ikke får du spørre igjen
Da prøver jeg Astrid:P

[External Image]
Wohooooo=)
Tusen takk, du er en engel=)

Her er bildet av teppet jeg fikk av svigers=)

Quiz: Hva slags fisk er dette?

[External Image]
Se der ja

Tipper det er en Polkadottis azur ;D
Etter at jeg kjøpte 540 literen min sånn rundt begynnelsen av september, har jeg hatt 3 endringer.
Det Har vær morsomt og prøve seg på design, og balanse av akvarium, og jeg ble til slutt fornøyd.
Jeg legger bildene i rekkefølge, hvor de ligger i den rekkefølgen fra føsrste gang jeg innredet det, til siste.
Håper jeg kan få kommentarer på hva dere synes da.

Vil bare legge itl det at grunnen til at det første bildet, er av absolut hele karet, er fordi jeg bygde denne reolen, så jeg får ikke gått langt nok bak. Men bedre bilder kommer

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Da er sajicaene blitt bortimot 3 måneder gamle, og alle begynner og få flotte farger, og former ikke minst.
Nå har sajicaparet som laget disse fått et nytt kull på over 200 stk, noe som beviser at jeg har vært heldig med kjøp av sajica ciklide.

[External Image]

Legger også ved bilde av en av anubiasene mine, som har fått knopper=)
Noen som vet hva dette blir til? Blir det til en blomst?

[External Image]

Ellers så legger jeg også med et bilde av en av Archosentrus Spilurum ciklidene mine. Disse ser ut til og ha fått en god start i karet

[External Image]
Inaktiv bruker
Grattis
for noen flotte kar!
og reolen jeg så lenger bak her var toppers-
bra bilder også-venter bare på råd ,penger penger
for og få kjøpt meg ett godt kamera sjøl
Tilfeldig bekjentskap
© René F
Reklame for plussmedlemskap