Auksjon i oslo 19 januar? (side 4)

Skywalker
Ble litt lurt av den skjermen en gang. he he. trodde jeg bøy på den kjempeklumpen av javamose. Var fornøyd når jeg fikk tilslaget på 80 kr. Javamosen var litt større en en klinkekule. he he.

Jeg derimot bød på en av de to store "baggene" med mose, og fikk den ene for 50 kroner. Den er i butikkpris vært mindt 1000 kroner, uten og over drive...
Plussmedlem
Skywalker
Guppy sverdragere og Black molly. Var tydligvis populært.

Ja, det var tydeligvis sverddragere man skulle ha drevet med oppdrett på

Angrer kanskje på at jeg ikke var med og bød litt mere for 10 stk corydoras similis, men men...
C. panda gikk vel for en OK pris. 5 + 4 stk (?) til ca kr 600, hvis jeg ikke husker feil.
Andre cory var davidsandi (som nevnt), sterbai, duplicareus, julii (?) (trilineatus), paleatus, albino og aeneus. Var det ikke noen axelrodi og rabauti også tro...
Fire fine størmaller gikk vel også "under hammeren", og noen L-maller (yngel av 270 og 066 bl.a.)

Fikk i alle fall med meg 5 artige Rineloricaria microlepidogaster "Red". Ikke noe bilde av disse i basen, men de lignet nå veldig på denne

som jeg egentlig har vært på utkikk etter.
Plussmedlem
Fredly
Jeg derimot bød på en av de to store "baggene" med mose, og fikk den ene for 50 kroner. Den er i butikkpris vært mindt 1000 kroner, uten og over drive...

Det fikk jeg ikke med meg...Var det etter siste pause?
Nei, det var 2 stk sånn mindt i ca
Plussmedlem
Å ja. De posene som var "slått sammen"...

Ja, det var tydeligvis sverddragere man skulle ha drevet med oppdrett på

Tror nok oppdrett av sandsnegler også ga butikk i går. normalt får man kastet dem etter seg. i går gikk dem for alt fra 50 til 100 kr
JEg kjøpte meg dessvere noen malawi fisker som var FULLE AV SÅR! Det var dritt å se når jeg fikk posen,men sånt kan skje! Så nå går disse fiskene i karantene. Så var bra jeg har karantene kar! Ellers en flott dag!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap