Storauksjon lillestrøm 9 mars 2008 (side 4)

Et par kar mindre enn vanlig,375en og en 60-liter fant det for godt å gå til h....... i går...
Men det skulle være mulig både ha litt å titte på og skravle om alikevel....
tomj
Rimelig nøjd med handel, ble noen ancistrus albino. Noen L maller, og planter. Utenom det handlet jeg vel 80 prosent av alle Malawi som var der!!!!-)))) Og sist men ikke minst, et råkult Akvastabil kar. 123cm langt og kun 25 cm bredt, skikkelig herlig kar. Sitter nå og undrer om hvor jeg skal ha det, det kommer nok litt i høyden på en vegg.... Sitter faktisk og lager metall støttesøyler nå, slik at jeg ikke for fisk på gulvet.)

Var d du som stakk av med d karet. Var sinnsykt stilig d karet. Kan være glad jeg har en frue som hadde byttet lås på døren hvis jeg hadde kommet hjem med et akvarium til, ellers hadde du fått mere kamp om d.
Skywalker
[QUOTE=tomj]Rimelig nøjd med handel, ble noen ancistrus albino. Noen L maller, og planter. Utenom det handlet jeg vel 80 prosent av alle Malawi som var der!!!!-)))) Og sist men ikke minst, et råkult Akvastabil kar. 123cm langt og kun 25 cm bredt, skikkelig herlig kar. Sitter nå og undrer om hvor jeg skal ha det, det kommer nok litt i høyden på en vegg.... Sitter faktisk og lager metall støttesøyler nå, slik at jeg ikke for fisk på gulvet.)

Var d du som stakk av med d karet. Var sinnsykt stilig d karet. Kan være glad jeg har en frue som hadde byttet lås på døren hvis jeg hadde kommet hjem med et akvarium til, ellers hadde du fått mere kamp om d.

Stemmer det.)))

Karet er helt fabelaktig, skal linke noen bilder snart. Har bygget plass til det i dag, understell av leca med noen ikea plater. Ble fakstisk veldig bra, jeg overasket meg selv....

Har tatt vann fra mitt andre kar, og en innkjørt pumpe. Så det blir fisker/eller maller i morgen tror jeg. Mulig kun mallers lekeplass, vi får se hva jeg finner på!
Artikkel i Romerikes Blad er å finne her + at denne saken også er å finne via AFs forside

Det er alltid kjekt å se bilder av kjentfolk i lokalavisene rundt omkring
Tilfeldig bekjentskap
© selveste
Reklame for plussmedlemskap