Eivinds våte kasse(r) (side 4)

Koselig at du tar turen innom her og. Har egentlig ikkje gadda bytta bildet enda, men skal gjør det snart. Etter en liten omminredning
Glemte å nevne atte jeg tar bilder når jeg har fått orden på nye lys og orden oppi og rundt karet.
Nå har eg fått heim 5 neontetra. Dei får kalra seg med bare 5 te seinare. Då får eg nok ein stim på ca 10 til 15 neon og kardinal. Men dei får klara seg i nokre få veke.

Acaraen trudde nok det var levendefor som kom. Men dei symde vekk frå dei.
det var godt at dei hadde kommet oppi.
har du tenkt å ha acaraene eller skal du selge dei og ?
Aaargh!
Eg skal ha 1 par med acaraer ei lita stund. Så går eg nok over til palett eller noe.

Men fy så forbanna eg vart nå. Komme heim og finne bare 2 neon tetra. Acaraene hadde vist ikkje likt å ikkje få mat. Men men. Dei 2 siste klare å halla seg vekke frå dei. Må få litt fleire planta snart. Åsså håpe mosen vekse litt fort. Men men, gjort er gjort spist er spist. Får bara håpa eg får dei andre tetraene eg hadde planlagt å få vekk. den store stimen på 4cm neon og kardinal i en 60 liter. Ikkje løye dei verke store.
surt at dei hadde spist opp tetraen.
i dag kjøpte eg meg eit til akvarium.
det fekk eg meg ein liten sim på ca 15 kardinaltetra/neontetra. eg har ikkje noen plass å ha dei så viss du er intresert i å kjøpa dei av meg så må du ta kontakt
Kven kjøpte du det av? Eg kan gjerne ha tetraen eg.
søskenbarnet til naboen
eg har ikkje kjøpt det fekk det gratis pga hun klarte ikkje passe på fiskene og hun var lei av akvariumet og fiskene. Hun ville betale meg for at eg skulle ta det for det var ingen andre som ville ha det. men det blei for dumt. eg skal sykle bort til henne ein dag med litt penger ca 200 kr
Ska me sei en 30 krone elle noge for tetraen?
Du fishy Magnus? E du opptogen i dag? Kan kanskje henta dei. Må sjå det an litt først. Kor møje ville du ha for dei? Ser tråden din e heilt klikk.
ja tråden har klikka.
nei eg vill ha meir enn 30 kr for dei.
Men eg må nok sjå vodare for eg ska jo få noken andre å vet ikkje om eg kan ha ca 30 stykk i karet mitt. Varte så mangen då.
Nå i dag kjøpte eg en stim kardinaltetra å 1 guppy for 125 krone. Skulle egentlig ha et ødelagt akvarium men det fekk eg. Trur det e akryl så det ska nok gå fint å fiksa.
Trur eg klarte tella 14 kardinal og 2 neon. En fine stim dette. Ser eg kan lett ta inn nogen fleire. Men vil helst ha "brukte" kardinala og neona. Dei er så møje større å lettare å få te å ikkje bli etne. Fekk og litt pistia med i samme slengen.
EivindG
Nå i dag kjøpte eg en stim kardinaltetra å 1 guppy for 125 krone. Skulle egentlig ha et ødelagt akvarium men det fekk eg. Trur det e akryl så det ska nok gå fint å fiksa.

det var ikkje meining at du skulle få guppyen men det gjekk litt fort.
det var godt at du kanskje klarer fikse det.
lykke til med fiksinga
Eg kan lima på innsiå å utsiå å teipa å masse for å få de te. Ska ha acara paret der for å sjå om di verkele e et par. Men det må jo venta. gjør ikkje noge med guppyen. Kanskje det eg fek av deg kan vere et guppy kar på si. Men den yngelen e vel bara 2 vege?
ja den er ca 2 uker
men akvarie blir vell ikkje så fint ?
men lykke til med liminga og teipinga
Eg bryr meg mesten ikkje om kossen det ser ud. Det eg har ser jo møkk ud nå så. Er det muligt at guppyen e gravide allerede?
får bara håba eg får kare så tett så mulig.
I dag kom en gibbi og 8 tetraer heim. Eg kunne ikkje ta fleire for då hadde nok far te han så eg fekk av merka det:p

Akvariet eg fekk av deg magnus gjekk ikkje an å fiksa. Men takk for lyset:p
nei eg trur ikkje at guppyen kan vere gravid allerede.
det var dumt at det ikkje gjekk ann å fiske akvariumet
Kva for ein type tera var det du kjøpte ?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap