Nytt akvarie - 1200 liter (side 4)

Ja med 60 tropheus moliro
Innredet akvarie i går. Vannet er ikke klart enda .
Når jeg ser på akvarie på bilder så ser det omtrent like stort ut som den gamle 720 litere. Får ikke med dybde virkningen på bildene. Greinene til venstre er i de bakerste 40cm, men det ser ut til at de er helt i front. Blir nok annerledes når det kommer fisk i akvariet.
Nå er det 3 stk 58W lysrør over akvarie, det skal være 4 stk når jeg er ferdig. Bruker en kombinasjon av TLD-89 og Philips 965, 2 av hver sort.
Ken Myrseth
Grattis med et stort proskjekt, drømmer selv om å komme over den magiske 1000 l grensen selv jeg;). Drømmer selv om et karr på 3 meter-300x60x60, det er drømme målet på stor karr for meg. En stim med diskuser og en stim med altumer;), kan det bli vakrere enn det..?


Dropp diskusene, DA blir det fint
Ser veldig bra ut frode. Det er mange ting som ikke går an å gjenskape på foto. Lysvirknings også feks. Men det der blir knall!!
Frode Storheim
Innredet akvarie i går. Vannet er ikke klart enda . Når jeg ser på akvarie på bilder så ser det omtrent like stort ut som den gamle 720 litere. Får ikke med dybde virkningen på bildene. Greinene til venstre er i de bakerste 40cm, men det ser ut til at de er helt i front. Blir nok annerledes når det kommer fisk i akvariet. Nå er det 3 stk 58W lysrør over akvarie, det skal være 4 stk når jeg er ferdig. Bruker en kombinasjon av TLD-89 og Philips 965, 2 av hver sort.


hva slags type griner er det? de tynne... det er vel ikke eik?
Der er greiner fra Einebusker.
Det er fra døde busker. Helt tørket ut.

Samler ofte inn slike døde busker/greiner når jeg er på hytten og lar dem ligge å tørke ekstra under tak i flere månder. Fjerner mose fra dem.
Siden jeg ofte har dem i akvarier med Panaque arter så lar jeg barken være på. De spiser av barken.
graqtulerer med vtrolig fint karr.
synd med den uflaksa til å begynne med da. føler med deg der gitt.

gleder meg til å følge med utover ettersom tiden går.
Wow
Så utrolig fint! Og fineste innkjøringsfisken jeg har sett
Fisk i akvarie
Har sluppet noe fisk ut i akvarie nå. Har stabile vannverdier.Har tatt noen hundre liter fra andre akvarier og fylt på dette akvarie. Ph ca 7, Gh 3 , Kh 3 og ingen målbar nitrit. Brukte noen av Dolkestikktetraene som test fisk i noen dager før jeg tok flere fisk oppi.
Ph verdien skal mer ned, målet er å ha en Ph på ca 6 - 6,5. Tilsetter torv eller mer Eikeblader for å få ned Ph'en.

Frode Storheim
mer bilder


Er det L-204 på det midterste bildet i inlegg 70? Om det er må du gi en lyd hvis de yngler og du vil selge. Jeg har en stk og kunne tenkt meg flere.
De mallene i innlegg #70 er L-204.
Yngel på dem ja, det er det jeg drømmer om. Men dette er nok ikke en malle som formerer seg lett i fangenskap.

Jeg har sluppet ut 4 av de 8 jeg har i dette akvarie. Jeg skulle ha alle 8 i dette akvariet, men jeg er litt usikker på om jeg tar oppi de 4 siste.
Muligens jeg selger de 4 siste. Kan gi deg en lyd hvis det blir aktuelt med salg av dem.

Frode
Var det Altumscalare på bildet? hvor mange har du?
Per Kristian Pettersen
Var det Altumscalare på bildet? hvor mange har du?


Det er altum scalare . Har 10 stk.

Det står navn på fiskene på websiden min.
Akvarie ferdig innredet med fisk.

DET VAR LITT AV ET SYN FRODE Nydelig. Nå er det vi som må komme til deg neste gang!!
"klapp klapp" dette var kjempefint, hva slags plante er det du har i karet?
Inaktiv bruker
Frode Storheim
Akvarie ferdig innredet med fisk.


Har bare ett ord Frode, og det er nydelig.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap