Tv-minner fra barndommen :) (side 4)

dilla
Mimre mimre... [URLBLOCK1] må man ikke glemme.. Den var superspennende, synes jeg å huske..

Den hadde alt. Fransk design og måte å gjøre tingene på enten det gjelder tegnefilm eller pc-spill tar det meste. Her er en smakebit på Rayman laget av UbiSoft.

<embed src="http://www.youtube.com/v/AfHyERQB5KU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Dette var jo virkelig morsomt
Husker tøydokke Anna godt. Også var det er jente som het Panky eller noe sånn. Husker ikke hva det handlet om, bare at jeg brukte å se på det
Tenker du mener Punky.. Hun som hadde en hund..og bodde hos en gammel mann..om jeg ikke husker feil
Jaaa! Punky husker vi...
<embed src="http://www.youtube.com/v/hKGX8GZ3BV0&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Plussmedlem
Anne-Cath Vestly døde i natt.

Kanutten var før min tid, men andre gode TV-minner fra barndommen min er Mormor og de åtte ungene.

En takk til Anne-Cath Vestly for alle historiene hennes
Loomis
[URLBLOCK1] døde i natt.

Ja, hun var en stor dame. Jeg husker henne mest fra barnetimen og da de sendte kanutten i reprise.
Synes det er litt rart at ingen har nevnt Sesam Stasjon.
Hadde nesten glemt av det, men det var det det gikk i for det meste når jeg var liten
Bare jeg som var kjempefascinert av Elefantgutten Toomai?? Introen ligger her Søsteren min og jeg lekte at vi var i India i måneder etter å ha sett disse programmene.. Må ha vært på midten av sytti-tallet, kanskje?
Hmmm... Den kan jeg ikke huske å ha sett i det hele tatt.
Men jeg husker noe annet som jeg ikke var så begeistret for, og det var en studioproduksjon med ingebrikt davik, der en hel haug med unger satt oppi en robåt, og Ingebrigt skulle fortelle om taremareby, eller noe sånt...
Jeg husker jeg hadde en venninne som paroderte dette programmet på en virkelig komisk måte...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap