Noen flere enn meg som er nattaktiv her på forumet?? (side 4)

ja, eller mammas vaske balje(den for rene klær altså)^^,
men er den pumpa di gåen siden den bråker?
Nei, den går bare fort tett tror jeg. Ganske rart egentlig, den er godt overdimensjonert.
Kan ikke fikse den nå uten å vekke hele huset, så da får jeg heller tåle det :p
ja forsåvidt. om du har flere pumper kan du jo bare skru den av å fikse den etter jobb/skole?
Bare den pumpa i det karet. Men overlever da Får heller lekt meg litt rundt i Windows7, fikk endelig somla meg til å installere det i går. Ser ikke mye forskjell på denne og den forrige builden, men virker da fortsatt som det funker bra.
holder på å laste ned skrivebordsbakgrunnene nå, var jo en såm fin tråd hær på af med de i^^
Så den og :P Men gidder ikke holde meg til bare skrivebordsbakgrunner jeg da
næij, men fint å bare titte litt^^

huff, nå er det så sent/tidlig at jeg ikke orker å legge meg, må opp klokken 7 uansett:P
he he. dagens første avtale for meg er klokka 3:P
ahh, heldiggris.. hvilket yrke har du?
Arbeidsledig siden nyttår :P
aha:P så første avtale er muligens jobb intervju? am i corect?
Nope, skal en tur i banken.
Har blitt godkjent inn som lærervikar i grunnskolen her da, så blir da noe å finne på
stakkars deg, vikar e je den drit jobben i mine øya.. har kanskje no å gjøre me at æ går på skole skjøl å gjøre da:P
Har kjøpt inn et klassesett med sånne elektrosjokkbånd man bruker på hunder :P

Nå har jeg ihvertfall fått titta gjennom fotokonken de siste par årene. Masse fine bilder der syns jeg. Så at noen var blitt brukt flere ganger da, men ingen vinnerbilder :P
ja d va ikkje så domt:P

har meldt meg på for første gang selv me ett bilde.
hmm. d e jo ikkje låv da:P
Så det var ditt ja :P
Nei, står i reglene der at det ikke kan være publisert på akvaforum før. Er vel for at man ikke skal vite hvem som har tatt bildet, sånn at ikke venner stemmer på hverandre..
Har allerede stemt :P Bildet mitt kom også med denne gangen, men er ikke på topp 6
I dag var det min tur til å bli nattaktiv. Våkna for en times tid siden av at rommet var kokende varmt, hadde kommet borti ovnen og stilt den på extra crispy, så fikk en dundrende hodepine til slutt :/ Nå har det gått en times tid, 2 paracet, og ingen mulighet til å sove

Jeg ser at Tropefisk fortsatt har reklame for 10% rabatt på alt i desember, kanskje de skulle sjekka datoen?:P
Inaktiv bruker
flere som er våkne ja, jeg selv har ikke funnet senga ennå engang
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap