Gjettekonkurranse med bokpremie :) (side 4)

*Klask i panna*
Jeg glemte av hele greia da jeg mistet nettforbindelsen. Søren og!
Jeg hadde forresten ikke gjetta det med den gibbien. Fikk ikke fargene til å stemme helt med de jeg hadde sett...
Åh jeg vant tegning jo, så kult Gleder meg!!
Kjempekul konkurranse! Da har jeg valgt bilde
Så morsomt at folk har kost seg med konkurransen!
Det har forsåvidt jeg også

Tenkte jeg ville komme med en innrømmelse og liten tilleggsopplysning til de som velger seg bilder. Ett av bildene, Scalaren fra mars måned, har fått en liten retusjering før jeg la det ut her. Slik ser originalen ut med en bukfinne som ender nede i teksten. Vet ikke om det spiller så stor rolle for dere som skal velge bilder, men ville likevel si fra så ingen ble alvorlig skuffet.
Glemte jo helt...

Takk for at du rigget konkurransen astrid.
Gratulerer så mye med seiern Trygve
Dette var en veldig morsom konkurranse Astrid, stå på videre med dine fantastiske tegninger..
Tusen takk, liverbird! Blir nok flere tegninger, men ikke flere av fisk med det første. Har lyst til å prøve litt andre motiver fremover og de egner seg kanskje ikke helt for en konkurranse på et akvarieforum
Kuult! Hadde ikke fått med meg at jeg vant tegning engang før mailen i dag jeg Det er utrolig sjelden jeg vinner noe som helst
Utrolig sjelden jeg vinner også så dette var gøy. Gleder meg til å få tegningen av klovnkillien. Har 8 av dem gående hos meg nå, så da er det ekstra gøy.
Da har jeg akkurat vært ute med de siste forsendelsene. Dermed skulle alt være sendt ut så da håper jeg det dukker opp konvolutter i postkassene til folk rundt omkring i landet etterhvert. Noen har visst allerede rukket å motta bilder fra den første turen jeg hadde på posten

Håper posten er snille og at alt kommer frem i god behold.
De var godt pakket så det skal nok gå fint De var ennå flottere i virkeligheten. Tusen takk Hyggelig å få en ekstra gave på bursdagen
Oj, gratulerer med dagen! Jasså, så du er litt eldre enn meg
Takk Puh.. ja, nærmer meg 30 :-P
I dag lå det en scalare i postkassen min. Virkelig nydelig var den, tuusen takk
I min postkasse låg det en nydelig Discus. Nå henger den så fint på veggen over sengen min.
Tusen takk, tante Astrid.
Bare hyggelig! Godt de kom fram i god behold
Takk for en pen kampfisktegning som dukka opp i posten i dag=)
Godt du likte den, Maretard, og godt at den kom frem i god behold
Kom noe fint i posten hos meg idag
Skal i glass og ramme ja,du er da bra flink!
Har takka i en annen tråd,men kan vel aldri takke nok for noe så fint
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap