Sør-amerikansk biotop, for bladfisk (side 4)

Inaktiv bruker
å nå sjøner jeg men du kune jo bare ha kjøpt di samme dag som du skule reise for det gjør jeg ver gang jeg handler fisk i oslo =
butikkene er ikke oppe på søndager david...
Inaktiv bruker
ok men det behøver ikke vere en søndag dere reiser hjemm på det kan jo vere en aen dag foreksempel til vinterferien da kan dere jo dra hjemm en dag butiken har åpent =;-D

ps.jeg fårstår ikke hvrfer ikke tanken har slåt deg i å bare ta med deg et litte akvarium for å ha di i til neste dag det skal jeg gjøre når jeg skal til oslo med klasen =
Den korken ble utrolig stilig Må prøve det selv en dag...
Takk

oppdateing av karet...

[External Image]

eikegrenen til venstre ble byttet ut for noen dager siden, da bladene hadde blitt så slappe at de revna bare jeg var nær de.
Jeg har også puttet oppi noen flyteplanter...
Inaktiv bruker
for et kjempefint bilde geir =

ps.nå fik jeg lyst til å prøve på det same =
Inaktiv bruker
David, det hjelper lite å investere tid i å finne en reke på 35 mm hvis han sakl ha bladfisk xD

:P
Knallflott oppsett GK. Virkelig stilig. Hørt noe mer ang. bladfiskene?
de har nok dessverre ikke kommet enda... Men i vinterferien skal jeg en tur til oslo, så jeg skal ta en tur innom TAM og akvariemagasinet og se etter de der.
Inaktiv bruker
Pleco man
David, det hjelper lite å investere tid i å finne en reke på 35 mm hvis han sakl ha bladfisk xD :P

det var bare et tips =
Inaktiv bruker
De har bladfisk her i Bergen på centrum/sentrum(?) zoo.
Ihvertfall sist jeg var der da, ';P

';P
Kjempestilig kar du har fått til Håper du snart får tak i bladfiskene dine .
Men hvordan er det med ph , blir denne påvirket av barken ?
Jeg har ikke merket noe spesielt med ph`n, det var et parr svinger helt i starten men sånn er det jo med nesten alle nyoppstarta kar

Jeg har hørt noen rykter om at "den grønne kanin" i sørlandsparken har fått inn 2 bladfisk nå...

skal ringe dem i morgen å spørre om de fortsatt har dem, og i såfall spørre om de ikke kan holde dem av til tirsdag... Siden jeg reiser til oslo i morgen og kommer ikke hjem før på lørdag kveld. mandagen skal jeg jobbe.
Inaktiv bruker
har du fåt takk i bladfiskene dine nå ??
Niks, har ikke hatt tid til å hente dem i de siste.
Inaktiv bruker
men var det den arten du skule ha da ??
Jeg har ikke vært der david...
Inaktiv bruker
ok jeg viste ikke om du sburte om det når du ringte til di =
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap