Larvik, Grenland og Vestfold akvarieklubb arrangerer storauksjon 15 mars 2009 (side 4)

Om du skal ha selgernummer på forhånd, så må vi ha motatt en epost om dette seneste fredag 13.03.09.

Etter dette vil vi ikke sende ut selgernummer, men du kan da få dette på auksjonsstedet.
Vi takker
Krizoo i Stokke

og

Maxizoo i Tønsberg

for sponsing av mange flotte premier til loddsalget vår.
Vi takker også
Villmark og fritidseffekter i Larvik

samt

Svein`s zoologiske i Larvik

for mange flotte premier

Vi takker
Vi takker BAMBLE ZOO for flotte gevinster til lotteriet på Storauksjonen den 15.3
tar med venusfisk ungdommer og noe planter hvertfall
Sanne
tar med venusfisk ungdommer og noe planter hvertfall :)

Er det den venusfisken som også kalles kardinal?
Har bare to stk her.. de skulle hattnoen venner
denne typen her er det jeg har de jeg tar med er selvdrettet, i noe forskjellig alder (de ynglet som besatt en periode o_O)
Sanne
[URLBLOCK1] her er det jeg har :) de jeg tar med er selvdrettet, i noe forskjellig alder (de ynglet som besatt en periode o_O)

Står iallefall Kardinal i profilen, så da burde det kunne ordne seg Taina:P
Vår kjære fiske Thor fra Moss sponser et Water home proff 112 liter akvarium, komplett. Da blir det vel flere som vil kjøpe lodd. Thor holder vel stand med sine kjente og nye varer til klubbpris.
Da takker vi Dahls dyrerike også for dette.
[QUOTE=Robert Øyen]Vår kjære fiske Thor fra Moss sponser et Water home proff 112 liter akvarium, komplett. Da blir det vel flere som vil kjøpe lodd. QUOTE]

Hvem vil ikke ha det. Det er bare å komme å kjøpe lodder.
Vi takker
Down Town Zoosenter for gevinster til vårt lotteri på Storauksjonen den 15-3.
Hyggelig gevinst fra mx sport i skien
Vi har fått et 6-kantet akvarie, 21,6l,komplett startakvarie, til lotteriet. Vi takker så mye for gevinsten
Dette høres bra ut Rolf så da er da er det bare å møte opp folkens! Er mye bra premier til loddsalget og masse spennende fisk som kommer.

SolVard
Storauksjon av akvariefisk og utstyr i Vestfold søndag 15. mars 2009. Auksjonen avholdes ved Rødbøl skole i Larvik, Gamle Ravei 312. Innlevering av objekter skjer fra klokken 10.30 til 12.00. Auksjonen starter klokken 12.00, og vi oppfordrer alle til å levere sine objekter i god tid før kl 12.00. Da objekter som blir innlevert etter 12.00, først kan bli registrert ved kommende pause. Selgernummer får du ved å sende mail til registreringsansvalig ([URLBLOCK1]) eller når du kommer på auksjonsstedet. Alle blir bedt om å sette seg inn i auksjonsreglene, og som selger er det ditt ansvar å kjenne til disse. * Alle objekter skal merkes med hva som selges og selgernummer. * Fisker skal tydelig merkes med hvilken art det er og evt. kjønn. * Objekter som er dårlig merket kan i værste fall ikke bli solgt, evt. bli solgt helt på slutten av auksjonen. * Fisk som skal selges bør være minst 3 måneder * Pakk fisk forsvarlig, minst 2/3 med luft i posen. Det er en fordel og ikke mate fiskene døgnet før pakking, grunnet forurensning i posen. Fór og mye avføring i posen er skadelig for fiskene. * Antall fisk i posen, bør stå i forhold til fiskens sosiale adferd (stim, gruppe, par etc.). * Planteposer bør være velfylte. * Om man trenger nye poser, evt fisk må pakkes om så vil dette koste kr. 5,-/pose. * Alt teknisk utstyr som skal selges, skal fungere og ved mangler så må dette opplyses. * Auksjonsansvarlige har rett til å slå sammen flere poser dersom innhold og størrelse tilsier det. * Auksjonsansvalig har rett til å avstå fra å selge objekter * Det bergnes 20% i provisjon. Dette tilfaller Larvik akvarieklubb, Vestfold akvarieklubb og Grenland akvarieklubb Det vil bli videoframvisning av objektene på storskjerm, pakk derfor fisk og planter i poser som det kan filmes i. Det vil være pauser hver time, dvs. 45 minutter auksjon/15 minutter pause. I pausene vil det være mulig å kjøpe brus, pølser, kaker etc i kantina og man kan også kjøpe lodd. Alle er velkomne, om du er medlem av en akvarieklubb eller ikke.

----------------------------------------------------------

Dette blir gøy
Ja nå er det helga da, imorgen begynner vi gjøre klart, så nå er det bare for alle å begynne planlegge fanging av fisk etc, ta ut penger og gjøre plass i akvariene sine til ny fisk ;D

Meldt flott vær på søndagen oxo, så blir fint føre og kjøre på regner jeg med
Vi takker Herkules Zoo
for flotte gevinster til Storauksjonen den 15.3
Er mye fisk som har meldt sin ankomst, men som ikke er på listen over hva som kommer på auksjonen ser jeg. Er ikke alle som har hatt tid til å fylle inn informasjonen her.

Er vel på tide å få ut de jeg skal ha med meg da, så jeg kan bidra på listen.

Apistogramma viejita
Apistogramma atahualpa
Apistogramma panduro
Apistogramma cacatuoides
Corydoras julii
Corydoras aeneus Colombia
Corydoras sterbai
Corydoras arcuatus
Corydoras melini
Corydoras amapaensis VF
Corydoras weitzmani leksgruppe
Corydoras trilineatus leksgruppe