Tropheus bilder, del 2. (side 4)

jeg har to fisker med oransje tegning i panne, kan dette da være en OB?
hmmm, eller en pigment feil, skal liksom litt mere til en en liten prikk og en enkel tegning. er hele fisken som du ser på bildene. er ikke bare noen prikker vi snakker om.

ta noen bilder så vi får se da.
Hej kristian var har du fått den pris uppgiften i från ?? vet du vart de finns sånna att köpa ??
Fisken på det siste bildet Kristian, hva er dette igjen? Synes den er utrolig pen Kanskje jeg må skaffe meg enda ett kar!!

Jeg skal poste bilder av mine luffer og pemba yngel altså.. går bare litt smått med meg

Btw er jeg den eneste som har luffer i Norge.. HVertfall som jeg og Magnar veit om hihi
tror navnet er linangu vist jeg ikke tar helt feil,
Du er nok den eneste med lilla lufubu i dette landet ja Den siste er en Linangu. De ligger faktisk på lista til svensken, så de er nærmere enn du tror
Rekord?
For 4 uker siden tømte jeg ved en feil en ny tygget hun Ikola. Det kom ca. 10 egger ut av munnen hennes. Jeg lukket munnens hennes igjen så fort jeg kunne. Det var kun en liten hale som stakk ut fra eggene. 2 av dem døde men 8 ble til yngel. I dag, 4 uker etter, tømte jeg den samme hunnen, 21 stk. kom ut av munnen. Hunn var på ca. 5. uke.

Noe å tenke på?
Spørsmål er da hvor mange egg kunne det har vært til sammen. Kunne tallet virkelig være 31 eller kanskje enda mer? Og når er det best å tømme slik at en får mest mulig yngel? Venter jeg en uke til er jeg sikker på at antall yngel vil være mindre enn 21. Hva hvis jeg hadde tømt henne en uke før? Ville jeg få fler? Yngel som kom i dag er ca. halvparten så store som de 8 av samme kull som kom for 4 uker siden.
Har hatt meg en runde med kameraet, så her kommer noen bilder...

Canary Cheek

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Canary Cheek yngel

[External Image]

[External Image]
Kjempeflotte bilder Vidar
Takker!

Gleder meg til dere kommer hjem med ny fisk over påske for å se bilder!
lenge siden vi har vistg fram de store og fine moliroene våre da... her kommer noen bilder av dem..
noen til pluss av tangyanika ålen noen andre her til lands som har tangyanika ål?
Flotte bilder saffen!

Rekner med det blir en omvisning når jeg henter lystoppen...:p
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap