Velkommen til min akvarieverden :-) (side 4)

Og yngel av corydoras albino,disse er ca.2,5 cm store:

[External Image]
Rød krystallreke-Nå ser det ut til at det vil komme en liten gjeng i tillegg til de jeg har,det blir bra å øke bestanden noe.

[External Image]
Dette er mammaen til yngelen av albino coryene:

[External Image]
Corydoras trilineatus:

Kjøpt som julii,men der ble jeg lurt gitt.Ikke for det,fiskene er flotte de

[External Image]
Flotte bilder du tar, lurer på hvilke kamra du har?
Tuuusen takk
Jeg har fått låne et speilrefleks kamera,og som du sikkert har skjønt så knipser jeg bilder av det meste for tiden.
Masse finesser jeg ikke har funnet ut av enda,men det kommer nok.

Kameraet heter EOS 450D
Jaja,slik kan det gå.Alle eggene ble spist opp fra blå acara paret.Hvem som er synderen er nok de selv.
Nå er deten frustert hanne som jager noe veldig på dama,som mener at han bør vente til freddan..
Earth hour har sylden
hehe hadde sikkert ikke stort mye å gjøre under Earth Hour
Var det mange som fulgte oppfordringen til Earth Hour ikveld?
Eller som jentungen sa like før vi skulle slå av noen lys: når begynner Happy hour?
Slørancistrus i favoritthula
Slørancistrus i favoritthula

En flott hann med masse slør.

[External Image]
10 bilder fra meg er godkjente til fisk-og plantebasen
Gratulerer!!!
Ja, du tar flotte bilder, så det forundrer meg ikke
Kan du linke til bildene du har fått godkjent?

Hvordan/til hvem sender du bilde når du skal prøve å få bilde godkjent?
Takker og bukker
Skal prøve å få linket bildene hit etterhvert.

Jeg går inn på art,og "rediger info".Da kan du velge om det skal endres info om plante/fisk/reke etc,pluss at det er mulighet for å legge til bilder.

Hvem som får bildene,det aner jeg ikke.
Noen kommer i retur,andre blir godkjent.Så nå er det vel 50% godkjenning tenker jeg
Blant annet av denne ,L-060

[External Image]
Yngel av slør-ancistrus :

[External Image]

[External Image]
Heros rotkeil kjærestepar ,de har susset på hverandre i lange tider i dag.
Så det blir nok egg snart tenker jeg

[External Image]
Her er bilde av yngel fra to foregående kull fra heros rotkeil paret,den fremste er eldst.Den ble født i fjor rundt juletider,de andre kom til verden nå i januar:

[External Image]
I dag har jeg flyttet over et lekspar med L-144.
Egg i hula ,men det var en stri tørn å få hannen over.Det er første gangen jeg har opplevd at en malle forlater eggene i hula.Normalt så trykker den seg helt opp i eggene for å forsvare dem,men det skjedde ikke denne gangen.
Han forsvant inn i en rot,og jeg tok ut rota og tenkete at dette går så greit så...
Men nei da,ikke ville den slippe taket og når jeg skulle ha inn rota igjen så fikk jeg ikke tredd den ned .Skal si saga kom raskt inn fra garasjen så jeg fikk skjært over den grena som gjorde alt så vanskelig.
Vel tilbake i karet begynte den å lete etter hula,så jeg fikk fanget den og plassert den der den skulle være.
I kveld er det masse rumpetroll i hula,hannen passer på og dama henger opp ned utenfor-så nå kan kvelden komme og roen senke seg for alle og enhver

Glemte å skrive at dette er et helt nytt lekspar,så de er nok litt uerfarne
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap