Den store Petrochromis tråden (side 4)

radøy zoo har oppdaget youtube ja hehe.

begynner og bli en bra fiske suppe der no ja.
Ja det begynner å komme seg nå. Som Roger sier: nå mangler det bare noe rødt. Enten famula red fin eller den super billige red bulu point
Et par tre store røde buluer hadde jo vært stilig Bare å spare det.. Peter har jo roet seg litt på prisen, så det klarer dere.. Hehe.. Stilig altså.. Det gleder meg at dere får det til.. Jeg er ikke mentalt klar for det "kjøret" akkurat nå, så det er godt det er noen som gidder
mye bra her ja
Kjøper du foret ditt på felleskjøpet eller Magnar?!
Spørs om det er Kraftfor til Storfe han forer Troffene med!

Flotte fisker Magnar! Skulle ønske jeg hadde fått tak i moshier!
Jeg har aldri likt Petro. Delvis skyldes størrelse på dem. Jeg holdte Oscar og andre SA ciklider før. Er nok dette som gjør at jeg er leit fisker som er store i størrrelse. Se at dere har det gøyt med dem.
ser bra ut magnar, for å si det slik petroer vokser sinnsykt fort. longolaene våre som var små når vi fikk de her for ikke så lenge siden der er noen av de blitt like stor som en medium troffe
Hallo!
Flotte fisker dere har. Lurte berre på om det går an å ha disse fiskene sammen med frontosa? Er det noen av dere som for til yngel?
de spiser bare grønt for samme som tropheus og de er meget hissige så dine frontosa ville følt seg meget utipass da disse ville dominert de langt i ett hjørne.
De små algespiserene du har, de med hvite prikker? Hva er navnet på de?
Jeg har en sånn selv nemlig men vet ikkje ka den heter.
har ingen fisker med hvite prikker i dette karet hesteneser du tenker på? for har ingen med prikker. hesteneser har blå prikker. hvor ser du de med hvite prikker? alle fiskene i kare er fra 14 til 20 cm store.
skiftet vann i karet i dag, plutselig sa det pang, full gass masse skvulping dunking i glass, smalt i toppglasset. dette på gikk i en liten time. gikk inn og der trykket oppe i hjørne, bak powerheaden lå denne hannen. den går nå i sykekaret se om den blir bra igjen.

men en erfaring dere skal tenke på er at petroer de gir seg ikke før den som skal taes er død. og det er alle petroer mot denne stakkaren som blir utpekt selv de minste er med og ta den. denne har vært litt mobbeoffer i en stund men i dag tok de han dsv. [External Image]

[External Image]
hehe ja det er de. Denne er veldig tynn, og tydeligvis ikke høyt oppe på rangstigen. Skal ikke prøve deg på petro du da kenneth?
Njaa, sikkert vært spennende det. Men det er ikke noe som er i planene om dagen. Kanskje en dag når jeg får kjøpt meg hus og får litt bedre plass!

Da blir det kjeller eller stort rom med fiskepinner ;=)
longola ungfisk, og en red rainbow hue i beste drakt
Skal ha meg noen Longola med tiden... ganske tøffe fisker!
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap