Oppsett av sortvannskar med eikeløv og naturlig tiurtorv fra plantasjen (side 4)

Inaktiv bruker
dat går bare bra med det.og set har ikke gåt tet enda heler.men nå bjyner det å gro ijen med flyteplanter oppi der nå
Inaktiv bruker
nå kommer det tre nye bilder

alle bildene er av fremsiden av apistogrammakaret mit

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
ja nå har jeg endelig fåt takk i en apistogremma hongslidhand til den single hoa mi
Inaktiv bruker
to nye bilder

tre flyteplanter

[External Image]

sån ser det ut nå

[External Image]
Inaktiv bruker
i dag så bestemte jeg meg for å fange ut apistogremma hongslidparet mit på grun av at jeg aldri så dem.så snart flyter det inn en trio med apistogramma agassizii og en stim med nannostomus marginatus.så nå gleder jeg meg til de nye fiskene kommer i hus
Inaktiv bruker
i dag så het jeg tat inn noen skudd ave en sumpplante som jeg har i en av hagedamene mine for å se om de vil klare å vokse i sortvannskar mitt så nå venter jeg i speing på om de vil vokse sortvannskaret mit

bilder kommer
Inaktiv bruker
her er bildet jeg lovde dere

de grøne stilkene på bilde er av skuddene jeg tok inn i dag

[External Image]
Prøv å vask av glasset før du tar bilder, det gir mye gjenskinn..

Syns dette karet er virkelig stilig, spesielt siden det kanskje er et av de mer realistiske akvarier mtp hvordan det faktisk ser ut i amazonas
Inaktiv bruker
takk for tipset Alden.jeg skal prøve å vaske glaset litt bedre så at jeg ikke får gjenskinn i glaset
Inaktiv bruker
i dag så fikk jeg endelig se Apistogramma cf. agassizii `tefe`hanen min.og når jeg først så han så fikk jeg ikke sett han fra rett vinkel så han så ikke så fin ut. men så kom han nemmere glaset og da var det som han var pyntet med juveler og safirer og rubiner det neste jeg gleder meg til nå blir vel å se ei av Apistogramma cf. agassizii `tefe`huene svømme omkring med yngel

ja forresten de dere skudd av den sumpplante jeg tok inn har allerede vokst over vannet i det karet så til sommeren kommer det kanskje flere sumpplante til sortvannskar mit

bilder kommer
Inaktiv bruker
nå kommer det noen bilder av hvordan det ser ut over vannet i sortvannskar mitt
jeg har noen planter og en stubbe men noen fine tresoper på

det blir små bilder i den omgangen
Inaktiv bruker
her kommer det siste bildet og det er av en stubbe men noen fine tresoper på.og den vil egentlig ha kostet meg over 500 kr å kjøpe den.men jeg fik den gratis for de skule kaste den.og ja det var på gartneri som ligger inne på skoleområde på den skolen jeg går på jeg fikk den fine stubbe men noen fine tresoper på
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap