Monadis lille hjørne (side 4)

Slappfisk, det er meg *S*

Har absolutt ikke vært flink med oppdatering *S* Får skylle på julegaveproduksjon *S*

Har da skjedd litt i tanken siden sist. All yngelen endte opp som proteintilskudd desverre. Og jeg har bestemt meg for å sette opp 70 literen til Palettene og noen snegler *S* Har kommet så langt at jeg har fått inn 'bordet', dvs to arkivseksjoner som skal tåle 120 kg vekt.

Pr. dato står akvariet på kjøkkenet med planter i *S* Har plukket årets siste tomater, så nå kan det tømmes *S* Forhåpentligvis får jeg det i sving over jul *S*

Har fått litt nye innbyggere i karet også *S* har fått noen snegler fra Uflaks her inne *S* 4 flotte gulinger, 2 posthornsnegler tror jeg de het og en 'drøy neve' sandsnegler *S* Var litt spent på om de klarte så mange timer i 'melkekartong' på toget *S* Men det gikk greit, tømte dem oppi mørkt akvarium ca kl 05 på morgenen, og da lyset kom på ved 9 tiden var de alle 'borte' *S*
Hørte rykter om at du skulle få deg reol ??

VT
Jo da *s*
Stemmer det *S* Skal hente i dag *S* Bilder osv kommer med tiden *S*

Velkommen hit Grøten *S*
Da er reolen i hus *s*
Det ble to turer med Moderens bil *S* Masse plankeverk og 5 kar *S* Bilder følger når jeg har fått levert Junior og bilen *S*
Fort deg å få levert dem da

VT
De er levert ...
og jeg kan ikke stort mer i dag *S*
Ja da, ja da......
Jeg er treig *S* Men nå har jeg nesten fått skrudd sammen reolen *S* og begynner å få et visst overblikk over størrelse osv. *S*
Se det ja, venter spengt på resten
VT *koseklemmer*
Nå har jeg kommet litt videre i prosjektet *s*
Fått skrudd sammen reolen helt og vatret den opp *S* Og i dag har jeg fått inn de to 'ekstrakarene' nederst. De skal stå tomme foreløpig *S* Og fått sjekket de to andre karene, og satt på plass det ene av dem *S* Kunne ikke dy meg, så det jeg har satt inn har jeg hatt kattesand fra Coop og Biltemasand i, samt to halve kokosnøtter. Dette karet er planlagt til palettciklider + noen snegler (epler + sandsnegler)

Glemte å legge inn bilder av sneglene jeg fikk fra uflaks *s*
Håper hun unskylder sen reaksjon *S* Tar bilder av to av dem, begge var ganske 'brune' da jeg fikk dem *S*
TTT her *s*
Ting skjer rundt meg, så akvariene og reolprosjektet har fått lite oppmerksimhet i det siste.

Har funnet ut at jeg på ta bort 'beina' på reolen, de 'kneler' så har fått flyttet karene som sto der. Men har ikke kommet videre.

Palettene har fått yngel igjen og jeg har fått flere snegler fra Uflaks *S* Og så har jeg fått min første 'minimais' *S*

Ellers skjer det ikke stort på akvariefronten her *S*
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap