- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- Aquamanias flott service (side 4)
Aquamanias flott service (side 4)
Postet 28.07.11 kl 19:02
Postet 28.07.11 kl 21:17
Postet 28.07.11 kl 22:49
Endret: 28.07.11 kl 22:50
Begrunnelse.
Av samme årsak som den jeg siterte til men kanskje enda mer uklarheter og avtaler som plutselig ikke holdes. Rot, røre, varer kommer....... nei er ikke bestilt men har det kanskje på lager. Måte på hvor lang tid man trenger på levere noe man har på lager og har man gjort en avtale så har man det.
Nå bor ikke jeg i nærheten så er litt for kipt å kjøre bomtur fordi han finner ut han skal noe annet.
Men klart det, han hadde kanskje levert i neste forsøk men, Nei takk, finnes andre.
Av samme årsak som den jeg siterte til men kanskje enda mer uklarheter og avtaler som plutselig ikke holdes. Rot, røre, varer kommer....... nei er ikke bestilt men har det kanskje på lager. Måte på hvor lang tid man trenger på levere noe man har på lager og har man gjort en avtale så har man det.
Nå bor ikke jeg i nærheten så er litt for kipt å kjøre bomtur fordi han finner ut han skal noe annet.
Men klart det, han hadde kanskje levert i neste forsøk men, Nei takk, finnes andre.
Postet 28.07.11 kl 23:07
Jeg bestilte noen greier her rett før ferien hans var over.
Dagen etter han kom hjem sendte han meg både mail og sms. Kunne bare komme å hente, for det jeg bestilte hadde han på lager.
Dette var andre gangen jeg handlet der. Den første gangen hadde han ikke varene på lager, de av dere som har vært der, vet at lagringsplassen han har til rådighet ikke er den største. Ble kontinuerlig oppdatert om hvor varene befant seg, og når jeg kunne vente leveransen. Dagen før han opprinnelig hadde sagt, fikk jeg melding om at nå kunne jeg komme å hente.
Glimrende service, rask leveranse. Holder det han lover, og mye fint å se nede i kjelleren hans.
Jeg vil helt sikkert handle der igjen.
Dagen etter han kom hjem sendte han meg både mail og sms. Kunne bare komme å hente, for det jeg bestilte hadde han på lager.
Dette var andre gangen jeg handlet der. Den første gangen hadde han ikke varene på lager, de av dere som har vært der, vet at lagringsplassen han har til rådighet ikke er den største. Ble kontinuerlig oppdatert om hvor varene befant seg, og når jeg kunne vente leveransen. Dagen før han opprinnelig hadde sagt, fikk jeg melding om at nå kunne jeg komme å hente.
Glimrende service, rask leveranse. Holder det han lover, og mye fint å se nede i kjelleren hans.
Jeg vil helt sikkert handle der igjen.
Postet 04.08.11 kl 11:42
Noen som vet hvordan det ligger ann med tanke på levering hos Aquamanias nå? Jeg har nemlig bestilt og betalt pakke jeg ikke har sett eller hørt snurten til enda... Prøvd å sendt mail, ikke fått svar. Telefonen min er i ustand (drukna, ikke i akvarie nei) så har ikke fått ringt enda, skal låne en telefon i morgen eller på søndag av en kompis. Venter så spent på pakken min!
Postet 26.08.11 kl 22:42
Postet 27.08.11 kl 01:00
Etter å ha mailet maaange ganger, prøvd å ringt sikkert 4-5 ganger så fikk jeg idag tilsendt en kort mail med kun sporingsnummer på. Noe som forundret meg veldig er at det står at pakken er 3,3 kilo og har målene 48x43x26 cm (LxBxH). Jeg har bestilt en redmoor-rot som er over 60x60 i størrelse utfra bilde på nettsiden... Hmmm... *Mystisk*
Er jeg spent på hva jeg mottar? Ja!
Er jeg spent på hva jeg mottar? Ja!
Postet 31.08.11 kl 23:27
Postet 09.10.11 kl 12:26