Jørn hennings akvarie og fisker (side 4)

Gratulerer med Gracilis yngel

Disse er flotte! Hadde selv en gruppe kjøpt svinbillig av Eric Bodrock på stortreffet i fjor, men dessverre døde alle sammen. Mulig jeg skal prøve meg igjen - for nå kan jeg lettere holde arter som krever lav temperatur.
Hei Jørn Henning det er bra att noen satser på corydoras om dagen, synes intr er litt laber, det er syn for ås cory elskere, her er det 17 kar som er oppe å går med cory
Hei
Takker Janne.. går det oppi Dalen da?
Hei
Hiavata
Hei Jørn Henning det er bra att noen satser på corydoras om dagen, synes intr er litt laber, det er syn for ås cory elskere, her er det 17 kar som er oppe å går med cory
Hei på dag...Går bare i corydoras....17 kar..ikke dårlig.. kommer på stortreffet eller?
Dere er nå tross alt heldig som bor østover når det gjelder Corydoras og tilgang til disse.
Her på vestlandet er det ganske så vanskelig å få tak i skjeldne arter.
De jeg har klart å klore sammen ,kommer fra andre steder alle sammen.

Men er enig med dere også,interessen for tiden virker laber. Helt utrolig egentlig ,disse fiskene er nå helt spesielle spør du meg
Corydoras
Det har blitt litt labert ja..men det går i bølger som høstmoter.
Hiavata
synes intr er litt laber, det er syn for ås cory elskere

Tror neppe det bare gjelder cory-interessen men også andre arter. Det er en trend i tiden, og akvarie hobbyen er lett å starte og lett å legge ned.

Må også huske på at det er langt fra alle akvarister som er på nett eller auksjon. Det finnes mange coryentusiaster i Norges land, selv om Mona og Birger trapper litt ned
Jeg er helt fersk fan!!!

Har 10 elleville, svarte krabater fra Hiavata, som er høyt og lavt hele tiden ;D
Corydoras
Som janne sier det gjelder nok ikke bare corydoras. Ny reol på vei opp her hjemme, pakket den enne reolen på 3*95 ned og setter opp nå en på 8*45l. har et fiske suppe kar på 200 som de står sil i tønne.. så jeg trengte nå mer plass. status.. Det blir da 24 arts kar med corydoras to L malle kar et med L107/L184 og med L046. har da også et ca 150l og et 200l som brukes da til oppvekst og mer fiskesuppe.. .[External Image]
Nei, Jørn Henning det er ikke cory i alle karrene. Har noen maller og rekekarr også. Blir nok ikke noe tur på stortreffet på meg prioriterer kone og lille jenta mi. Må kanskje nedover å levere noen C90, som skal til Danmark. Så bra at alt ordnet seg med de sp black til Trondheim.
Jørn henning Flåtn
Som janne sier det gjelder nok ikke bare corydoras. Ny reol på vei opp her hjemme, pakket den enne reolen på 3*95 ned og setter opp nå en på 8*45l. har et fiske suppe kar på 200 som de står sil i tønne..:-) så jeg trengte nå mer plass. status.. Det blir da 24 arts kar med corydoras to L malle kar et med L107/L184 og med L046. har da også et ca 150l og et 200l som brukes da til oppvekst og mer fiskesuppe.. ;-).
feil bilde
Bilde..:-)
Mye som må gjøres med reolen men det blir nok noe greier ut av det..
Hva!!
laster ned bilde men kommer opp et helt annet!!
Ok
Hiavata
Nei, Jørn Henning det er ikke cory i alle karrene. Har noen maller og rekekarr også. Blir nok ikke noe tur på stortreffet på meg prioriterer kone og lille jenta mi. Må kanskje nedover å levere noen C90, som skal til Danmark. Så bra at alt ordnet seg med de sp black til Trondheim.
ok..C090 flott fisk!
Cw016
Har nå fått en stor flott gruppe av VF CW016..
Cw016
ja den er utrolig flott.. Gutta kom fra Peru i går og hadde med masse snadder fisk.
Hei flott fisk Jørn Henning gratulerer sett meg på lista når du får yngel he he
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap