Rubrikkannonsen, skambud, seriøse bud... (side 4)

Wilairot
[QUOTE=Tom K]Altså setter man ikke minstepris så må man bare regne med å få lave bud, det må man bare tåle. Innlegget mitt var heller ment for å gi en pekepinn på hva mallene var verdt.

dette er ikke vondt ment heller fra min side, startet bare tråden fordi det er irriterende og få frekke kommentarer tilabke...

ja du vet ca. pris men kanskje ikke alle gjør det???..

igjen ikke vondt ment..

mvh wiwat

Mitt svar var jo heller ikke frekt ment, så her tolker du det jeg skriver feil.
Pris/tid
Nå må jeg jo si at noen er jo flinke til og oppdatere/endre sine annonser så de kommer opp på førstesiden. Noe man også kan gjøre hver dag om man ønsker det.

Ligger noe ute og du ser den på førstesiden hver dag i et par måneder regner jeg med at det også i utgangpunktet er noe ikke mange ønsker, og pris er jo da en måte og få ting solgt for.

Kjøper man hus og det har ligget lenge ute vil man komme med et dårlig bud, slik er det også med fisk. Han man fisk ingen tydligvis ønsker og kjøpe for prisen personen ønsker og selge den for, må man jo vurdere om ikke prisen er noe høy.

Mange har vel sikkert hørt eller selv kjøpt hus under takst. Så kan man alltids prate om hva ting er verdt, men er det ingen som ønsker og betale det blir det jo ikke noe salg. Mer en irritasjon og lese samme annonsen hver dag som aldri blir solgt, en noe nytt spennende.

I butikk ser man jo også store pleco for 1500,-, noe folk her inne kanskje er en håpløs pris, men det finnes alltid en luring som ønsker og betale en syk pris for noe andre gir bort i mangel på kunnskap.
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap