Gravide guppyer? (side 4)

Skrik ut! Jeg synes mine ser ut som de skal eksplodere støtt og stadig nå. Men de svømmer så fint og fredelig som om ingenting er i veien.
Hadde jeg vært som en ballong hadde jeg jommen ikke gått normalt som før. :P
Skal gjøre det. Hehehehe, LOL, tror ikke jeg heller hadde gått normalt hvis jeg skulle vært like rund. Hadde fått noen problemer da ja.
Hadde nok vært ryggproblemer og mye klaging fra min side. Så fiskene er tålmodige vesen. Men alt skal jo bli så mye "lettere" i vann grunnet massetetthet og sånt da. :P
Hehehe, ja, det hadde blitt det på meg også. Alt er enklere i vann. Du har ikke den samme belastninga, slik at alt blir jo så mye lettere i vann. Fisker er veldig tålmodige ja. Det er også utrolig hva dem forstår. Jeg har lungebetennelse og da får jeg sånne skikkelige hostekuler og fiskene ligger helt nede på bånn da og titter bekymra opp på meg og funderer nok fælt på om det går bra med matmor. Når hostekulene har gått over så beveger dem seg som normalt. Så det er utrolig hva dem forstår.
De forstår sikkert mer en vi tror de gjør. Har jo en C. Trilineatus som alltid skal oppi frontglasset når det skjer noe i rommet, en nysgjerrig krabat. Skjørtetetraene klarer ikke bestemme seg for om de skal være sky eller ikke. Noe som er litt morsomt å se på nå og da.
Glødebåndstetraene stimer aldri mer, så de er tydeligvis veldig trygge i karet, for de svømmer overalt, og er sjeldent å se som en stim.
Ja, dem forstår utrolig mye. Det høres ut som om dem føler seg veldig trygge i karet ditt og det er det viktigste.
Det er det viktigste ja. De prøver å stime av og til da. Men det går sjeldent bra. en 3-4 stykker ender alltid opp utenfor gruppen og svømmer motsatt retning osv.
Ja, men så lenge dem føler seg trygge og slikt så er det ikke så viktig det at dem stimer.
Nå har jeg enda en gravid guppyjente! Hun har ikke blitt så stor enda vell og merke. Men Gravid er hun i allefall.
Enda en gravid platy også! haha. Dette kan bli spennende.
Ja, det blir det. Mine ser ut som kjempeballonger! Men det å glede matmor med yngel, nei, det skulle dem altså ikke enda...
Hun første er jo kjempestor. Utrolig att hun ikke har sprengt.
Hehehehe, ja, jeg begynner også å bli alvorlig bekymra for 3 av mine, men dem ser ikke ut til å ense det i det hele tatt. Dem bare vagger frem og tilbake i karet og later som ingen ting.
SAmme med mine. xD Jeg er overbevisst om at de smeller da. MEn neida.
Godt å høre at jeg ikke er aleine om å ha den følelsen. Dem er jo så runde at det er helt utrolig at dem klarer i det hele tatt å svømme. Hm, begynner å bli bekymra, men det begynte jeg å bli for 2-3 uker siden også.
Samme her. Men men. Går vell bra håper jeg.
Ja, vi sier det vi. Det gjør som regel det. Jeg venter inn noen flere planter som jeg skal putte i karet så fort dem kommer og det gleder jeg meg til.
Jeg skal kjøpe noen nye flyteplanter snart. Men blir ikke før 1. Mars. Når jeg skal hente kampfisken min.
Ja, da blir dem glade. Jeg har gitt opp å ha flyteplanter i karet mitt fordi dem forsvinner foran nesen min. Enten blir dem spist opp eller så begynner dem å visne slik at jeg må ta dem vekk. Så flyteplanter for komme oppi karet mitt under tvil. Hehehehe
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap