Akvaforum med live chat! (side 4)

gikk litt over stokk og stein igår ja.. men sånt som kan skje
Må puffe denne litt frem i lyset igjen.

Morsom chat dette. Men, jo flere jo bedre - ikke sant?
Plussmedlem
Eg vil presisere at denne chatten er eit privat initiativ som på ingen måte er i regi av Akvaforum. Akvaforum har ikkje noko operatøransvar for denne chatten. Vi tar difor ikkje noko ansvar for kontakt som blir etablert på denne irc-kanalen, eller det som ellers foregår der.
Glimrende med en livechat.

Skal ikke blande meg for mye borti dette men vil minne om at det også finnes web versjoner av irc.

For eksempel her:

http://chat.mibbit.com/

Velg da Efnet i lista og sett #akvaforum.no i channel.

Deretter er det bare å joine uten å installere noen irc klient på maskina.
di gangene jeg er inne der som er det enten ingen som er der eller svarer meg.
I dag fikk jeg kontakt. hurra
har prøvd den irc kanalen, det burde vært opplyst som live chat på fårsiden. ikke som reklame men som link
B. Andresen: Ja, har sett deg flere ganger der, og forlatt igjen.
Aktiviteten er ikke gjevn akkurat. Noen timer i døgnet er helt dødt, andre ganger er det nesten vanskelig å følge med på alt som blir sagt.

Thomas: hehe, ja, jeg er igrunn enig. Men chaten er jo ikke et samarbeid med dette forumet. Er jo bare en jeg og "ugn"/Torbjørn har startet av eget initiativ.
Eppa
Glimrende med en livechat. Skal ikke blande meg for mye borti dette men vil minne om at det også finnes web versjoner av irc. For eksempel her: [URLBLOCK1] Velg da Efnet i lista og sett #akvaforum.no i channel. Deretter er det bare å joine uten å installere noen irc klient på maskina.

Dette funket jo enkelt og greit.

Når pleier det å være noe fart der inne? Kanskje ta meg noen stive noen i helga for å ta steget opp til en skikkelig akvarist med sterke meninger
Aktiviteten varierer veldig, så er bare å prøve ut :P
Dette må prøves ut..artig!
Eppa
Glimrende med en livechat. Skal ikke blande meg for mye borti dette men vil minne om at det også finnes web versjoner av irc. For eksempel her: [URLBLOCK1] Velg da Efnet i lista og sett #akvaforum.no i channel. Deretter er det bare å joine uten å installere noen irc klient på maskina.

Minner folket om chatten som er på irc.
Akvititeten er varierende. Er bare å ha vinduet med chatten oppe, og sjekke av og til
Dere er for raske å forlate chaten, hehe. I dag har det vært 4 stk på en halvtime, som joinet chaten uten å si ett ord, så forlate igjen. På en halvtime!
Sjenerte folk altså :P
var ganske dødt på chatten sist torsdag?
lørdag 12 november kl 7 på kvelden møtes alle på chatten
Darlaa Sproklett
var ganske dødt på chatten sist torsdag?

Det er ikke aktivitet døgnet rundt.. Hvis man sjekker kanalen bare i 10minutter, så er det uansett stor sannsynlighet for at det er stille.

Det er IRC... Nå som man har bredbånd, så bruker man ikke å forlate IRC, med mindre man slår av pc o.l. Bruker alltid å stå oppe, også sjekker man nå og da.
Jeg brukte irc i mange år. Så gikk jeg lei, og jeg savner det ikke akkurat mye Skulle egentlig ha svar på noen små ting. Var kun meg som var på kanalen
Ca 1.5 år siden kanalen var tom.. du var nok på feil nettverk.
Heldigvis savner du ikke IRC, da. Så det gjorde jo ikke noe at du havnet feil plass
Var inne på efnet og sjekket at det ikke var trykkleif, men da har jeg nok bare n0bet
Ikke mange so benytter denne chatten nei
Det er ikke mye som skal til får å få en live chat på akvaforum sin forside.
Er dette noe Eierene vurdere ?
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap