"åsså gjör den inte det" (side 4)

Dyrebutikkene graver jo sin egen grav med griskhetene sine. De skaffer seg en masse kunder som handler litt kun en gang og aldri mer. Skuffede folk som mister helt mot og interresse og som tenker at -dette her er ingen hobby for meg. -Dette får jeg ikke til.
Helt apekatter som ikke har noe i handelsvirksomhet å gjøre etter min mening.
Snoket rundt på gamle tråder her på forumet, og lærte litt div om planter i dag.
Planter har aldri vært min sterke side... Plantene er fine i 2 uker i min besittelse, siden blir de brune og dør. Nå har jeg lest meg til noen eventuelle grunner.

En av de kan jo ha vært at jeg har hatt planter som egentlig ikke er egnet til å leve under vann......... Jeg har hatt en lys grønn en, men gul/hvite "striper" på oversiden av de ganske tykke bladene. Dette er vist en stueplante, ikke en akvarieplante.
Føler meg lurt.

Planten er nå satt i potte, og jeg skal på ny tur til dyrebutikken for å kjøpe mer akvariumsvennlige planter som forhåpentligvis vil overleve.
Apropos misfoster...
Kikka litt på den "misfosterlinken" litt tidligere i tråden og litt videre snoking førte meg til denne:



USJ!!
stakkars!! at folk synes de ser morsomme ut.det skjønner jeg ikke.
Haha, hadde helt glemt tråden min jeg... Men når jeg først er her kan jeg jo fortelle om en fin tabbe jeg og kjæresten gjennomførte når vi satte igang den nye 240 literen

Denne gangen skulle vi gjøre det skikkelig, og gikk til innkjøpt av innvendig bakgrunn og greier... Så sto vi der, målte og skar opp, og fikk tilslutt trykket den på plass...
Bakgrunnen svaiet litt, men det tenkte vi ikke kom til å gjøre så mye...
Det viste seg at silikonen ikke festet seg helt der vi hadde tenkt, og halve bakgrunnen svaier ut fra glasset.

Akkurat stort nok for en liten, nysgjerrig kampfisk-hunn... Gud vet hvordan vi skal få henne ut derfra.
Forøvrig, hunnen kom seg aldri i live ut derfra.
Inaktiv bruker
det er liv her enda
*bump*
Gjör den det eller inte??
Er det noe nytt spennende? Fått berga kampfisken fra bakom bakomgrunn?
Første kampfisk-hunn kom seg aldri ut derfra.
MEN. Mens jeg holdt på å fisk-sikre bakgrunnen smatt det en ny hunn bak der! -.-
Denne jaget vi ut med grillspyd. Så nå er den tett og sikker!
Ja, glemmer stadig denne tråden, da jeg har bloggen jeg skriver mest på.
(linket i nicket under her btw, verdt å lese selv om jeg er litt slask til å oppdatere!) (:
Tilfeldig bekjentskap
© Jeanette Abelle
Reklame for plussmedlemskap