Noe mer jeg trenger??? (side 4)

ok takk trodde ikke man burde koke ting og den har farga litt av ja?
Koker du den først vil den synke med en gang og man mister mye missfarging som kommer av rota. Derfor den bør ligge i vann slik at man slipper unna missfarging. Og det er absolutt ikke farlig å koke en rot.
Er mye du kan ha oppi der Søk på fiskebasen etter aktuelle fisk, så kan du rådføre deg om de kan passe oppi karet etterpå.
Ellers så anbefaler jeg den kjære khulii-ålen
feil kokte den lenge og den sank ikke
Stakkars?
neeeei noe dumt sjedde sko legge den ene rota oppi og da ut dekorasjonen så lå den ene fisken inni så den ikke og jeg rista og snudde den rundt sånn tilfelle men så den ikke heller så jeg tok den ut og når jeg snudde den på hode for og ta ut sanden kom en fisk pratlende ut på gulvet og sprellet rundt putta den oppi akvarie igjen og den ligger på bunnen og har gjemt seg bort er det noe galt eller er den redd? den har jo fått for lite ogsygen
det ser ut til at det gikk greit med fisken min han er i live så det går sikkert bra...
får vi bare se i mårå.
juksa med rota og la sand oppå den så den ikke fløyt opp men får jo bare se om det er en løysning som går ann til den ligger sjøl på bunnen
Ble det bedre med rota oppi?
den flyter opp hvis jeg ikke legger den godt nedi sanden?
så jeg gjorde det er det pent?
og en liten sten i hjørnet også hva synes dere?
Syns det ble fint jeg. Etter noen uker vil den sikker synke uansett, så om du ikke er helt fornøyd med plasseringen nå kan du nok flytte den seinere.

Min ene rot brukte 4 uker på å synke, så det kan ta tid innimellom.

Er det forresten noen spesiell grunn til at du ikke fyller vann helt opp? Ser bedre ut om du gjør det, så med mindre det ikke er noe spesielt som gjør at du ikke kan fylle det opp, så ville jeg gjort det
Bedre?
tja har noe med gulvet ikke er beint men det gikk bra med og fylle det opp akvarie opp
Ser i alle fall veldig mye bedre ut når det er helt fyllt opp ja

Hva har du forresten brukt som svart bakgrunn? (Det står sikkert bakover i tråden når jeg tenker meg om)..
Hvis gulvet ikke er helt beint, bør du legge noe under kommoden din så den kommer i vater. Ved langvarig trykkbelastning som ikke er lik på alle sider av akvariet, kan du risikere at noe ryker. Og vann er kjipe greier utover gulvet. Men det burde være en smal sak å vatre opp kommoden.
svarte store ark har jeg brukt hva kan man legge under så den blir bein da er gulvet i huset som ikke er beint
det ble slik til slutt men problemet er at det ikke bare bare og flytte et 100liters akvarie da blir det og tømme det og fylle det opp igjen etterpå og ta ut fisken for og vatre det opp jaja bedre enn vann utover det hele??
men ble slik til sist??? hva synes dere om det???
ops gammle bilder legger ut de nye under
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap