Washeera? *skravletråd* (side 4)

Jeg er dobbelt så gammel som noen her i tråden,
Som jeg sa i et tidligere innlegg, så syns jeg at måten han S.S. ord la seg rett og slett er uforskammet
Uannsett alder så er det ingen unnskyldning til og kunne ordlegge seg så hardt.
Inaktiv bruker
B.Andersen
Enig
hei du. så du er på nå. sitter her og prøver og finne noe info om ting og tang + at jeg kjeder meg litt. mannen min har startet på jobben igjen etter ferien.
Inaktiv bruker
B. Andresen:
Okei Jeg har akkurat ommnet fra finland fra ferie, satt stortsettbare å så på hotellakvariummet i oulu, utrolig fint akvarium
skravletråden ja..

jeg kom hjem fra Island i går. Island er et undervurdert ferie sted. Naturen er kjempe flott. tror du hadde kost deg der, med kameraet dit Aquaronja. jeg tok med meg 4 Lavasteiner, derav 3 av de ble til 30L'ern min, der min elskede rosakampfisk bor. det viste seg at lavasteinene inneholdt noe som lignet på Krystaller, så de glinser fint, og gjør seg fint i BiOrben

jeg drar til Molde i morgen, og jeg gleder meg syyykt, men er jo litt betenkt med tanke på at fisken min ikke for noe mat på 2 og en halv uke. så jeg dro med meg kompisen min ned for å finne noe ferie for. etter litt frem og tilbake endte jeg opp med noen sånn sticks som løser seg opp. jeg veit det ødelegger vannkvaliteten, men det er enten det eller at jeg lar han sulte til døden :/ så jeg har akkurat skifta vann, så legger jeg oppi 2 stk rett føre jeg drar i morgen. Så skal kansje stebroren min komme innom å legge oppi en stick til

Noen andre som har litt problemer med ferie og for?
Inaktiv bruker
Marius: så gøy, steinsettinga i aakvariet ditt lignet på islandsstein, de fra ''islands flotteste stenstrand''
Er de derfra?
var du inne på profilen min å sjekket? de som er i Lidoen er "fake" eller, de er kjøpt i butikken da har ikke tatt bilde av 30L'ern min anda, fordi jeg dynket kameraet i vann på Island :P
Inaktiv bruker
Marius Øie
var du inne på profilen min å sjekket? de som er i Lidoen er "fake" eller, de er kjøpt i butikken da :) har ikke tatt bilde av 30L'ern min anda, fordi jeg dynket kameraet i vann på Island :P

okei
Inaktiv bruker
Hva gjør dere nå, jeg har akkurat vært å vaska akvariummet og flyttet den syke slørhalen. *det er 28 litern*
Noen forslag på hva som er galt med han? Han bare er på siden når han ikke svømmer.
kan den ha blitt overfôret eller fått feil fôr? Jeg har ikke slørhaler så er litt på dypt vann her.
Inaktiv bruker
Jeg tror faktisk den er blitt overforet, det er så lett at jeg ska bytte fiskepassere xD
Men tror du den greier seg?
Ja det tror jeg så lenge skjell`ene på han ikke strutter så går dette helt sikkert fint. gi han bare godt stell fremover og fôr han heller litt lite en litt for mye.
Inaktiv bruker
Ska bli (Y)
Inaktiv bruker
Hva skjeer, er ganske snakkesyk nå..
diskusen spiser bare egga.
og all flag cikliden yngelen er borte og det var F1!!!

Der da?
Nå dealer jeg med mamma over et til lite akvarie på rommet mitt, hittil har jeg måtte gå med på følgende betingelser

-rydde rommet annenhver dag
- støvsuge en gang i uka
- holde pulten ren
- hjelpe så skru sammen ting og tang
- gå ut med søppel på forespørsel

hun skal tenke på et i løpet av dagen, hun har uansett lovet meg en tur inn på dyrebutikker i Oslo, hvis jeg er heldig blir det nytt akvarie klart til å putte i fisk litt etter skole start

jeg skal ha kampfisk i det karret + enten dverg cory eller kuhuli ål + 4-5 otocincluser

blir bra det
Inaktiv bruker
Nå vasker jeg 28L å ska nyinnrede det med sand, å imorn kommer mamma dem hjem med nye akvariumsplanter, åsså forbereder jeg med på en kjøretur til trondheim, så det blir nok et nytt akvarium, mest sannsynlig, satser på dådyrblikket mitt og gode argumenter.
Gleder meg som en unge
Hvilke argumenter har du tenkt å banke i bordet a?
Inaktiv bruker
Den jeg alltid bruker, jeg gjør alt med dyrene + at jeg bare fikk gode karakterer når jeg gikk ut i år, åsså ska jeg punge ut halvparten
Men jeg tror dådyrblikket gir susen
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap