Akvariets gang.. (side 4)

Nå har pappa vært her å hentet ene ancistrusen... Så nå er det ro i akvariet enn så lenge! Han fikk nok å jobbe med der med alger så den koser seg nok nå

Har såå lyst til å bygge ett stooort akvarie da vi får kjøpt oss hus Fint at min samboer er murer hehe.. Så vi får se litt på det Hadde vært stigg morro å fått til ett på 12000 liter!!
Nye bilder ;)
Får vel legge inn litt fler bilder.. Synd det bare går 3 om gangen!!
Mie rart!
Mye rare folk her... Spesielle folk vel å merke.. :p Er vel en sær hobby da.. hehe
Bursdag! :)
Idag er dagen jeg fyller 21
Det tenkte jeg å feire med å gi fiskene medisin.. hehe, neida men lurer på om vi har fått ett soppangrep i akvariet........ usj.. Er en Neontetra som har en "boble" på munn så må få gitt dem litt medisin..
Takk for det!

Nå har fiskene fått medisin... Ville kjøpe Esha 2000, men dem hadde ikke den her noe sted! Så må få bestilt på nett.. Så da ble det en som heter Sera Omnipur... Noen som ha erfaring med denne??

Vannet ble GRØNT å fint som dere ser på bildet :p hehe.. PAAAARTEEEY i akvariet :p
Så nå skal det her stå en uke så får vi se om det er noen forandring!
720l
Nå GLEDER jeg meg til i kveld! Da drar vi for å titte på ett 720 liters kar som vi skal kjøpe!!! Wohoo Blir sikkert veeeldig "lett" å frakte regner jeg med.. hehe Men det får nå så være!
Hei og gratulerer med vel overstått bursdag.

Ser du har ofte gjenskinn av blitz på bildene dine. Hvis du holder kameraet ditt litt skrått mot glasset istedet for rett på, så vil du unngå dette. - et lite tips i all vennlighet bare...
hehe, tusen takk for det!

Ja, har måtte endre litt på noen innstillinger på tlf. Var "Lommelykt" som automatisk kom på da jeg skulle ta bilder, så tror det er i orden nå
Da har vi fått oss 720 liters kar! Weee, morro!!!
720 liters kar hørtes spennende ut Kunne veldig gjerne tenkt meg et slik et selv, men har litt plassmangel. Blir nok å sette sammen en reol med masse 60 liters kar på meg til sommeren.
Ja, gleder meg Nå driver vi å ser på hus! hehe, så da blir det akvariums greier!
Sånn reol er kult det å! Men det kosteeeer :p
Ja, alt koster det er helt sikkert. Men tenkte jeg skulle kjøpe karene brukt og bygge selve reolen selv. Da går kostnadene fort ned.
For meg blir det nesten eneste muligheten for å ha masse kar. Da må det bli flere små. Har ikke muligheten til å flytte inn i eget hus eller noe enda mens jeg er student. Men så fort student tiden er over og jobb i boks, da blir det hus. Er akvarie hobbyen fremdeles like givende da, så blir det egen akvariekjeller
Ja, det sparer man jaggu mye på å kjøpe brukt! og i allefall om du bygger reolen selv Det er stilig med sånn reol altså.. hmm hehe..

Idag reiser vi å henter 720l våres.. Blir prosjekt bare å få fraktet det :p Tenkte å ta det på henger å legge det på isopor og stroppe det fast.. Så får vi håpe det kommer like helt fram Har planer om en akvarie kjeller jeg også da vi flytter ;D
Jobb intervju +++
Hehe, her blir det plutselig stille :p Driver med så mye om dagen vettu, så skal til å ha tid! hehehe

Idag har jeg vært på jobb intervju, så blir spennende med svar til uka

Igår fikk vi oppvaskmaskin ! Prøve å starte den etterpå å se om den funker. hehe.. Skal visst få tørketrommel også =) Tenk å fint!

Akvariumet har det ikke skjedd stort.. Ferdig med medisinkur og fått tatt noen vannbytter

Black Ghost'n min har begynt å blitt litt stor morro!
Godt å se du er tilbake å skiver. Er så veldig sant det du sier om tid. Min definisjon av tid er "Noe man skulle hatt mer av." Men da er det jo en yppelig hobby å drive med akvarium, får det er jo en hobby som ikke krever så mye tid. Litt mat, og bytte av vann i ny og ne.
Hobby
Koselig at du følger med å lese! Ja, man skulle hatt ett par timer til i døgnet tror jeg
Akvarium er jo en kjempe hobby selv om det fort kan bli litt dyrt, men sånn er det vel med de fleste hobbyer uansett? Driver jo også med hest, men har måtte ta en pause bort ifra det da jeg bor i en leilighet å det er heller ingen billig hobby.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap