- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Www.palettciklide.no (side 4)
Www.palettciklide.no (side 4)
Postet 26.05.14 kl 01:33
Postet 16.09.14 kl 20:31
10/10.2014
idag kom de nye plantene fra akvariekjelleren, ikke den aller beste kvaliteten men langt fra den værste jeg har sett. så alt i alt kjempefornøyd med tanke på leveringstid, kvalitet og pris
har holdt på en times tid å få alt dit jeg vil ha det osv osv..
tror det kommer til å bli bra hvis jeg får plenen til nu.
skal ennå kjøre co2 fra imårn, må bare lage litt sats først :P føler meg som en kriminell på grunn av at jeg vil at plantene skal ha det best men slik er det nu i disse dager...
har et lite spørsmål hvis noen leser denne tråden!
liker ikke så godt å ha masse luftebobler å ''unaturlige'' ting i det synlige akvariet så har laget en vegg som filter, varmekoble å luftesteinen ligger skult bak.
det som er greia er at vannet som co2'en blir å komme ut i må gå gjennom det utvendige filtere og uv-filtere før det kommer seg ut i selve akvariet, blir dette et problem???
eller MÅ jeg ha det i den delen som plantene oppholder seg i?
har holdt på en times tid å få alt dit jeg vil ha det osv osv..
tror det kommer til å bli bra hvis jeg får plenen til nu.
skal ennå kjøre co2 fra imårn, må bare lage litt sats først :P føler meg som en kriminell på grunn av at jeg vil at plantene skal ha det best men slik er det nu i disse dager...
har et lite spørsmål hvis noen leser denne tråden!
liker ikke så godt å ha masse luftebobler å ''unaturlige'' ting i det synlige akvariet så har laget en vegg som filter, varmekoble å luftesteinen ligger skult bak.
det som er greia er at vannet som co2'en blir å komme ut i må gå gjennom det utvendige filtere og uv-filtere før det kommer seg ut i selve akvariet, blir dette et problem???
eller MÅ jeg ha det i den delen som plantene oppholder seg i?
Postet 10.10.14 kl 21:11
Postet 11.10.14 kl 00:30
Postet 11.10.14 kl 00:36
Endret: 11.10.14 kl 00:37
Postet 11.10.14 kl 00:57
Postet 11.10.14 kl 01:13
Postet 11.10.14 kl 01:30
ja skjønner jo at gass går opp i vannet...
skal ikke ha GASS BOBLENE gjennom filteret heller...
når co2 boblen kommer i vannet så blir det litt co2 i vannet, gjør det noe om dette vannet må gå gjennom et utvendig filter å et uv-filter før det kommer til plantene som spiser det opp til middag. er det noe effekt tap av det co2 innholdige vannet?
skal ikke ha GASS BOBLENE gjennom filteret heller...
når co2 boblen kommer i vannet så blir det litt co2 i vannet, gjør det noe om dette vannet må gå gjennom et utvendig filter å et uv-filter før det kommer til plantene som spiser det opp til middag. er det noe effekt tap av det co2 innholdige vannet?
Postet 11.10.14 kl 02:29