Kampfisk oppdrett og bilder (side 4)

Noen video: Jeg flyttet dem i min 110liters aquarium.

<embed src="http://www.youtube.com/v/5VZPY9T8bqI?fs=1&;hl=en_US&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="314" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>

<embed src="http://www.youtube.com/v/b72KPRfKkmA?fs=1&;hl=en_US&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="314" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>

<embed src="http://www.youtube.com/v/dr_faXaDr88?fs=1&;hl=en_US&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="405" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>

De forige ynglene kjørte jeg til butikken foregår. så jeg har ikke dem lenger..
Så gøy å se de fine videoene og bildene du har tatt Lykke til videre med oppdrettet ditt
Morsomt å se bilder og videoer av oppdrettet ditt! Nå fikk jeg lyst på flere kampfisker, hehe. Har ikke plass til et akvarie til med det første, men jeg skal følge med på tråden din!
Nikita
Så gøy å se de fine videoene og bildene du har tatt :-) Lykke til videre med oppdrettet ditt :-))


Havfruuen
Morsomt å se bilder og videoer av oppdrettet ditt! Nå fikk jeg lyst på flere kampfisker, hehe. Har ikke plass til et akvarie til med det første, men jeg skal følge med på tråden din! :)


Hei til dere Så bra at dere likte trådet. Jeg vurderer dessverre å avslutte trådet nå. De har såpass vokst opp og jeg har ikke plass til alle kampfiskene i huset. og jeg skal flytte i slutten av Juni. Må nesten bli kvitt av de meste av dem.

Her er siste bilder av noen av kampfiskene mine. Beklager for dårlig kvalitet. Det var litt vanskelig å ta bilde av dem.


[External Image]
[External Image]
[External Image]
Han siste er awesome Blåser opp heletiden og finnene han er alltid spredt

Video av gutta
<embed src="http://www.youtube.com/v/0FiSkDzKvMI?version=3&;hl=en_US&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="314" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>

Jepp! Takk for at dere følte med på trådet mitt! Om dere har lyst å kjøpe noen av kampfiskene kan dere bare ta kontakt! Kan selge dem for en god pris for dere "Special offer" :P

Ha en fin sommer alle sammen!




Har vært veldig morsomt å følge med på denne tråden. Håper du får solgt alle fiskene dine før flytting. Hadde du bodd nærmere kunne det vært at vi hadde vurdert det, men blir litt lang tur for å kjøpe fisk

Uansett, lykke til, og takk for at du delte oppdrettet med oss
Lykke til med å gi fiskene nye hjem. De har fått sterke, fine farger ser jeg. Sikkert mange som kan tenke seg en slik
Har lest alt fra side 1til side 4 nå , kjempe koselig å få lese såå mye spennende på en fiskeblogg!
Jeg har veldig lyst til å skaffe meg slik fisk nå ! Bare synd du bor langt unna hvis ikke hadde jeg kjøpt av deG: )
Håper duikke slutter å blogger om dette
Takk for at du deler all infoen med oss. Moro å sammenligne med egne erfaringer.
Hadde ikke trodd man fikk filmet det så bra med vanlig kamera men måtte jo prøve siden du hadde så mange fine klipp. Så nå har jeg en hel film med leken til et av parene Greide ikke løsrive oss og lot visst kameraet gå mens vi gjorde andre ting innimellom og det tok jo 3 timer så alt er jo ikke med heller
Mange fine fisk du har avlet.
Morro
Kjempe flott side, med bilder video og alt mulig, hjelp for meg i tankene på hva jeg har i vente.


I dag var jeg vitne til dansen og eggene ble plasert i skum rede. Det skal bli morro å se om det blir noe av di. Å åssen fargene blir.

Sånn micro orm , får en kjøpt det på dyre butikken ?


Lykke till videre.

Mvh Anita
Så gøy å se bra film og bilder fra hele oppveksten deres! Nå fikk jeg skikkelig lyst på kampfisk :P
Ramona
Kjempe flott side, med bilder video og alt mulig, hjelp for meg i tankene på hva jeg har i vente. I dag var jeg vitne til dansen og eggene ble plasert i skum rede. Det skal bli morro å se om det blir noe av di. Å åssen fargene blir. Sånn micro orm , får en kjøpt det på dyre butikken ? Lykke till videre. Mvh Anita


Nei desverre, får ikke kjøpt det i dyre butikk, men du kan bestille det her i akvaforum.. jeg anbefaler deg å gå for artemia istedet, da vokser yngelene dine lynrask

@Freke Tusen takk om du har lyst har jeg noe til salgs...
Temratur
Vet du om det har noe med tepraturen å gjøre for att det er større sjangs for å få hanner. å i tilfelle åssen tempratur


mvh Anita
Hei! Jeg veit dessverre ikke. Jeg hadde dem på 27grader.. tror jeg fikk større antall hanner. Men veit ikke om temperaturen har noe å si med det...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap