Storauksjon trondheim akvarieklubb 9/10 2011 (side 4)

Aldri så lite fyllesyk.... Skal jeg på auksjon? Ja, det skal jeg. Tar taxi...
...og nå skal jeg fange opp litt malawi...
Dette blir en bra dag...

Noen som skal kjøre forbi Jakobsli/Charlottenlund?
Blippblopp
Aldri så lite fyllesyk.... Skal jeg på auksjon? Ja, det skal jeg. Tar taxi...
Hva gjør man ikke for en fiske-auksjon.

Jeg har fanget killier, og det tok så mye soom 3 minutter. Er særdeles komfortabelt sammenlignet med å fange cory og kuhlii
flott auksjon folkens!
masse spennende ting til salgs!
selv om ikke alt var like attraktivt.
er skikkelig fornøyd med dagen jeg selv om jeg nok angrer på at jeg ikke bydde på noe mere fisk, men er det ikke slik med alle ?? hehe

JUBEL FOR EN FLINK OG MORSOM AUKSJONARIUS!!!
Kvalitetsauksjon
En skikkelig bra auksjon folkens, å som vanlig ble det en skikkelig budsjettsprekk)
Takker alle for en super dag! Ohr gjorde en suveren jobb som auksjonarius, og budsjettet holdt ;D
Takk
Takk til alle for en vel overstått dag!

Tror mange gjorde noen skikkelige kupp selv om budsjettet sprakk

Hårek`en gjorde en god jobb ja, men vi må ikke glemme alle andre som også har jobbet mye med dette. En auksjon koker ikke sammen av seg selv
Takk til alle som var med og organiserte auksjonen og takk til alle oppmøtte for en hyggelig og vellykket dag!

Møt opp på neste akvariemøte 25/10 på brundalen barneskole, for en hyggelig akvarieprat og flere auksjonsobjekter, dog i en mindre skala.

Dette var gøy!

Vi snakkes alle akvariebekjente
Helt topp og inbringende dag dette
Ble en del røtter men det har man alltids bruk for =)
Takker alle som teltok på auksjonen for en fin dag.

Mvh Petter
Dette var en super auksjon.

Jeg vil gjerne rette en STOR takk til den kjempesnille mannen (jeg fikk desverre ikke med med navnet, men du vet hvem du er) som kjørte hjem akvariet mitt. Tusen takk fo hjelpen!!!
Tilfeldig bekjentskap
© Lennart Axelsson
Reklame for plussmedlemskap