Mitt akvarieprosjekt ;) (side 4)

Skrubb/slip med noe så det blir en oppripet overflate som malingen kan feste til. Vask så med røsprit/aceton/tynner før du maler. Får du bengalakken til og sitte så er den hard og ripebestandig.

Hvis du har fler spm så send meg en pm istedet for i tråden her.
Da har jeg kommet litt lengre.. kjørt noen flyttelass for familien og vært en runde i forkjølet.
Kjøpte et plate 9mm kryssfiner på Monter for 239,- (konstruksjonsfiner, ikke vanlig, selv om jeg har en mistanke om at jeg fikk vanlig)

Ved mangel på hobbyrom og verksted, fikk jeg lov av min utkårede og gjøre om stuen til snekkerverksted (midlertidig!)

Måtte håndsage alt da en sirkelsag eller liknende hadde blåst spon overalt.

Sagde 2 lengder på 240x7cm og 2 på 240x6 cm.

Satte alt sammen som på bildet..

Blir skinnsying igjen i morgen da :s
Det sorte limet i vinklene er sikaflex.. en konkurrent til Tec7

Tror jeg skal lage en lystopp til 70 literen samtidig da det er snekkerverksted i stua
virker ikke som det er så mange DIYere på dette forumet.. ganske død denne Gjør-Det -Selv avdelingen...
Det er vel flere DIY-folk her enn det kan virke som, men folk er vel litt slappe med å legge ut tråd i dette underforumet.

Jeg lager egentlig veldig mye selv, men syns liksom ikke at det er så imponerende at jeg lager egen tråd om det. Litt for beskjeden kanskje? Jeg liker ihvertfall veldig godt å lese om andres prosjekter, så kanskje jeg skal skjerpe meg?

Du må fortsette med masse bilder av lyskasse-bygging, for jeg trenger innspirasjon ;D
Bare legg ut ingen som ser på det som skryting eller noe annet.
Gode ideer må deles, selv om de er superenkle eller avanserte.
Hadde vært litt stas og fått litt liv DIY folket.
Kjempeinteressant å se prosjektet ditt :o)
Hva står egentlig DIY for, regner ikke med at det står for:::
DAMETEKKE I YNGRE DAGER??

Er det noe i den duren hva en lager selv i forbindelse med hobbyen? Slik som jeg gjore når jeg bygget reolen min i kjellern? Eller er jeg enda lengre ut på¨jordet nå?

Do it your self kanskje eller noe???

LOFFA
Do It Yourself ja.. Likte din tolkning også..
Ja sånne ting ja.. Når man finner en egen løsning på ting, eller kopierer ting som finnes der ute og koverterer til egne behov osv.
legger ut noen bilder fra mitt eget reol prosjekt
Da er den midlertidige lystoppen klar.
Litt dårlig passform, men holder for nå.
Måtte montere vifter siden det ble for høy temp i karet.

Har 4x36w 6500k Daylight i den.

Den permanente lystoppen skal bygges snart og har 2x150w Hqi, 4x36w t8 og Moonlight.
Selvsagt kledd i skinn

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Dette blir veldig bra, garantert! ;D
Er fornøyd hittil

Synes bare det er litt for mye pumpestøy.. har 4 pumper bak bakgrunnen nå på tilsammen 3200l\t..

Summer litt mye for min smak.. må finne på noe lurt
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap