Ingeborg's nye lille akvarium :) (side 4)

Den nye kampfisken har fått seg et navn.. Siden den er den største fisken i akvarie, så tenkte jeg den skulle hele ''Akva kongen''.. Eller kanskje Den røde akvakongen.. Vet ikke helt ;p
Den har det fint og svømmer rundt etter de andre små fiskene i akvarie..
Den tiltrekker seg altså all oppmerksomheten :p
Kjedelig når man ikke får tilgang til sin egen pc så jeg kan få lagt ut bilde av den nye kampfisken..
Lenge siden jeg har skrevet her nå.
Kampfisken min lever enda, og ancistrusen min, merket nettopp at jeg har hatt dem i et halvt år snart, eller kampfisken i 5 måneder og noen dager, og ancistrusen i et halvt år Går fint med akvariet, skiftet 40 prosent av vannet igår fordi jeg måtte ta ut alt vannet. Så skiftet jeg til sand (fra grus), det gikk fint, men ble mye gris :p
Ser ut som de trives, men det er veldig tomt der, har bare et stort skjellethode som ancistrusen liker og være i, og en falsk plante, måtte kaste plantene fordi de var så gamle og stygge, jeg likte de ikke, men skal dra og hente 6 planter og 6 Corydoras panda på lørdag
Da blir det forhåpentlig vis bedre, fikk hun dama i butikken til og bestille de plantene for og og C. panda. Husker ikke navnet på plantene men kan skrive det ned senere, har de skrevet ned. Men nå skal jeg dra og besøke venninna mi
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap