Ventetid............. (side 4)

Jannicke Bruvik
Hvordan står det til i akvariet ditt nå? er du ferdig innkjørt eller? Juwel har jo sine egne ideer om ting som passer i et filter, ligger det en grønn og en svart svamp oppi? Den grønne skal fjerne nitrat og det vil vi jo egentlig ikke, den sorte er kull som brukes for å fjerne medisinrester for eksempel, de er det lurt å ta ut og erstatte med blåsvamp... Jeg holder på kjøre inn med salmi,å jeg har hatt både svart og grønn svamp i filteret :-S tok det ut nå når jeg leste dette! Tror dere det vil fremskynde innkjøringen for meg,når jeg ikke har det i ? Skal det ikke tilbake i filteret,når filteret er ferdig innkjørt heller?


Det går strålende - alle fiskene holder seg friske og fine. Begynner å få en del guppy-yngel, da - som jeg må prøe å få satt bort. Har et eget kar til dem? Hvordan står det til hos deg nå da?
Denne fisken har jeg sett flere plasser bli kalt "Gullhai" 160 liter og ikke stim.
Jeg vet ikke hvorfor de blir kalt for gullhai, kansje bare pga formen og plasseringen av finnene?
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap