Fiskebasen-kampfisk (side 4)

Like greit å kvitte seg med det.lettere å kjøpe på impuls når man har det meste utennom fisken
er jo bare å gi målene til en glassmester, og få en glassplate. Det er ikke så dyrt. og amatur får man kjøpt. Kaste akvariet er nå litt drøyt. Selg det, gi det til Fretex, men ikke kast det. Andre kan få glede av det selv om ikke du vil ha det
Hvor mye synker et akvarie uten lokk i verdi?

bare lurer Idamor, skal du slutte med fisk og akvarium?

egentlig ingenting men bare lurte, har bare lest dine siste tråder og har fått følelsen av at du ikke vil ha fisk lenger. litt trist når akvarister ikke vil ha fisk lenger
Sånn er det når jeg ikke har plass i stua,og har mindre interesse.
Skal omformulere spm.er det lettere å selge en fisk uten akvarie når det ikke er lokk på?
Vanskelig å si, men jeg vil tro det er lett å selge et akvarie selv uten lokk.. har du prøvd å lagt inn en annonse her? det er gratis.. så er det bare å avvertere på for eks facebook.. vil tro det er lettere å selge en fisk uten akvarium og et akvarium uten fisk,men du kan jo nevne at du har både fisk og akvarie i tilfelle folk vil ha begge deler..

Har lagt ut annonse her.Prisen står på 200 for alt.men jeg veit at et akvarie synker i verdi når det ikke er lokk.
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap