Storauksjon - loak (lillestrøm og omegn akvarieklubb) (side 4)

Jeg tømmer "spareboksen" min for kontanter i alle fall! Virker som om det kommer så mye spennende her at jeg ikke vil miste noen objekter fordi jeg ikke tok med nok kroner..
ARGH !!!!!!
Så mye snadder som kommer og jeg må jobbe
Potensielt gode nyheter. Jeg var på Buddy Lillestrøm i dag (de har mye spennende for tiden, bare å sjekke) og de sa det hadde vært en god del henvendelser om storauksjonen i forhold til hva som var vanlig. Det er derfor lov å være litt optimistisk i forhold til oppmøte denne gangen (selv om det var helt OK sist).

Jeg må i det minste si, som andre har vært inne på, at om denne tråden er representativ for godbitene som dukker opp har vi virkelig mye å glede oss til!
Det er også noen som har lagt ut hva de skal ha med på arrangementet på Facebook. Ta gjerne en titt der og si ifra om du kommer!
Så er pakkingen i full gang. Har til og med husket å tatt ut kronasjer !

Har siklet litt på C. Eques, men har dessverre ikke noe egnet kar for varmekjære cory... men ser ut som det kommer mye annet spennende, så jeg gleder meg masse !

Dette ser ut til å bli en knallauksjon :o)
Det husket jeg i dag også. Wootwoot! Har sikkert altfor mange kroner i forhold til hva jeg har plass til, men da får jeg bruke dem på øl til uken som trøst over alt jeg gikk glipp av.

Ellers er jeg helt enig, det virker som om antallet stiger i forhold til både kjøpere og selgere samt at det kommer veldig mye spennende og kvalitativt denne gangen. Satser på at det blir skamgøy!
Hvordan er det? Bør man være der kl 12? Aner liksom ikke om det bare er auksjon i navnet eller om det er skikkelig auksjon med et og et produkt?

Ser noe om fastprisbord.... men finner vel ut av det
Du bør nok være der 12 ja. Ting vil bli auksjonert fortløpende fra 12 og er det solgt er det borte. Fastprisbordet er normalt i innhold vesentlig mindre enn auksjonensmengden og er ment å ta unna de tingene som rammes av reglene for hva som ekslusivt auksjoneres bort. Her finner du reglene
Da skal jeg være der kl 12, eller kanskje helst litt før
Litt før er smart om du ønsker å titte litt på utvalget. Jeg angret litt på at jeg ikke hadde sett litt på hva det var som skulle selges første gang jeg var på en slik. Kjekt å vite hva man ønsker seg før man vifter med kronene.
Noe usikker om jeg klarer å komme, men lar det seg gjøre, så tar jeg med meg Apistogramma sp. "Papagei".

Så vidt jeg vet er den sjelden og lokasjonen hvor de kommer fra blir rasert.
Egenavl? Damn... Det er både objektivt og subjektivt ekstremt spennende. Krysser skuldrene for at du rekker det.
Da var poser med A. sp. "papagei" og levende mygglarver pakket.
Vi er på vei til Kløfta med Corydoras eques, nattereri, caudimaculatus, zygatus og carlae. Hypancistrus L340, Ancistrus dolichopterus (L183), L144 og "super rot"
Begynner og fylles opp her alt ja
[External Image]

Da er loddpremiene klare! Vi er nå over 35 selgere og det er allerede mange objekter på plass Lykke til, til både kjøpere og selgere!
der var aqamanias på plass med masse snadder ser det ut som
Da er jeg hjemme igjen fra en spennende ( og en smule langdryg) auksjon.
Flere flotte maller ble med meg hjem, og litt annet småsnacks. Litt nedtur at veldig mange av mine objekter ble solgt aller sist, uten at jeg vet helt hvorfor. Mye fint til gode priser i alle fall :o)
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap