- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- 25. jan: storauksjon oslo (side 4)
25. jan: storauksjon oslo (side 4)
Postet 26.01.14 kl 19:40
[QUOTE=Svein Antonsen]Hyggelig å treffe kjente igjen og jeg gikk som vanlig etter 5 timer og da var vel auksjonen halveis ferdig
Så var det hyggelig at Glenn Og Thomas Akvaboden hadde med seg flere Betta Crowntail par, flott å se at noen har startet med oppdrett av disse igjen
Svein
Ja det er kjempe fint og ha med fine Bettar, det som er synd at datteren min kjøpte den enne posen med blå han. Der var den enne hunnen død i posen, da vi fikk den levert etter vunnet bud. Da var det bare og begynne og trøste, men det stopper ikke der. Da vi kommer hjem og ser vi at hannen ikke ser så bra ut. Så han måtte få litt hostesaft for forkjølelsen sin, det ble godtatt. Men i dag var hun spent på å se hvordan det var med trioen sin. Her bor også kjønnene adskilt slik at de ikke skal krangle i deres tilstand. Men der fant hun sin andre hunnen død, kunne ei igjen. Da har hun kun et par igjen.
Så var det hyggelig at Glenn Og Thomas Akvaboden hadde med seg flere Betta Crowntail par, flott å se at noen har startet med oppdrett av disse igjen
Svein
Ja det er kjempe fint og ha med fine Bettar, det som er synd at datteren min kjøpte den enne posen med blå han. Der var den enne hunnen død i posen, da vi fikk den levert etter vunnet bud. Da var det bare og begynne og trøste, men det stopper ikke der. Da vi kommer hjem og ser vi at hannen ikke ser så bra ut. Så han måtte få litt hostesaft for forkjølelsen sin, det ble godtatt. Men i dag var hun spent på å se hvordan det var med trioen sin. Her bor også kjønnene adskilt slik at de ikke skal krangle i deres tilstand. Men der fant hun sin andre hunnen død, kunne ei igjen. Da har hun kun et par igjen.
Postet 26.01.14 kl 20:23
Glenn Kongstein[QUOTE=Svein Antonsen]Hyggelig å treffe kjente igjen og jeg gikk som vanlig etter 5 timer og da var vel auksjonen halveis ferdig :) Så var det hyggelig at Glenn Og Thomas Akvaboden hadde med seg flere Betta Crowntail par, flott å se at noen har startet med oppdrett av disse igjen :) Svein Ja det er kjempe fint og ha med fine Bettar, det som er synd at datteren min kjøpte den enne posen med blå han. Der var den enne hunnen død i posen, da vi fikk den levert etter vunnet bud. Da var det bare og begynne og trøste, men det stopper ikke der. Da vi kommer hjem og ser vi at hannen ikke ser så bra ut. Så han måtte få litt hostesaft for forkjølelsen sin, det ble godtatt. Men i dag var hun spent på å se hvordan det var med trioen sin. Her bor også kjønnene adskilt slik at de ikke skal krangle i deres tilstand. Men der fant hun sin andre hunnen død, kunne ei igjen. Da har hun kun et par igjen.
trøst datteren din med att hun får nye av meg du glenn , vi ordner opp i det
bare ring meg hvis du er forbi eller så si fra om du skal til Larvik så tar vi det som det passer mvh thomas
Postet 27.01.14 kl 01:19
Fikk med meg en god bundt med nye innflyttere i karret, så er veldig fornøyd med første møte med storauksjon i oslo ( vår første gang ) Men "overhørte" at noen syntes posene var veldig kalde, kan det ha noe med fiskedød uhellene og gjøre? Må bare spørre siden 3 av mine også desverre døde. Men uansett, tror jaggu vi kommer til neste auksjon også
Postet 27.01.14 kl 14:58
Glenn Og Thomas Akvaboden[QUOTE=Glenn Kongstein][QUOTE=Svein Antonsen]Hyggelig å treffe kjente igjen og jeg gikk som vanlig etter 5 timer og da var vel auksjonen halveis ferdig :) Så var det hyggelig at Glenn Og Thomas Akvaboden hadde med seg flere Betta Crowntail par, flott å se at noen har startet med oppdrett av disse igjen :) Svein Ja det er kjempe fint og ha med fine Bettar, det som er synd at datteren min kjøpte den enne posen med blå han. Der var den enne hunnen død i posen, da vi fikk den levert etter vunnet bud. Da var det bare og begynne og trøste, men det stopper ikke der. Da vi kommer hjem og ser vi at hannen ikke ser så bra ut. Så han måtte få litt hostesaft for forkjølelsen sin, det ble godtatt. Men i dag var hun spent på å se hvordan det var med trioen sin. Her bor også kjønnene adskilt slik at de ikke skal krangle i deres tilstand. Men der fant hun sin andre hunnen død, kunne ei igjen. Da har hun kun et par igjen.
trøst datteren din med att hun får nye av meg du glenn , vi ordner opp i det
bare ring meg hvis du er forbi eller så si fra om du skal til Larvik så tar vi det som det passer mvh thomas
Det er så hygelig at noen tar litt ansvar og ringer deg opp sier at dem tar med ny fisk neste gang vi møtes. Eller komme og hente, godt det finnes snille mensker også. nå blir hun glad. tusen takk Thomas.
Glenn
Postet 27.01.14 kl 16:33
Postet 27.01.14 kl 17:22
Hei bare 20min lenger å kjøredjvisdomFikk med meg en god bundt med nye innflyttere i karret, så er veldig fornøyd med første møte med storauksjon i oslo ( vår første gang ) :-) Men "overhørte" at noen syntes posene var veldig kalde, kan det ha noe med fiskedød uhellene og gjøre? Må bare spørre siden 3 av mine også desverre døde. Men uansett, tror jaggu vi kommer til neste auksjon også :-)
Mange reker kommer også.
søndag 9. mars 2014 kl. 12:00 - 19:00
Lillestrøm og Omegn Akvarieklubb arrangerer
Storauksjon - LOAK.
Mvh. Jan
Postet 27.01.14 kl 18:59
Hei bare 20min lenger å kjøreJan Gustavsen zenta[QUOTE=djvisdom]Fikk med meg en god bundt med nye innflyttere i karret, så er veldig fornøyd med første møte med storauksjon i oslo ( vår første gang ) :-) Men "overhørte" at noen syntes posene var veldig kalde, kan det ha noe med fiskedød uhellene og gjøre? Må bare spørre siden 3 av mine også desverre døde. Men uansett, tror jaggu vi kommer til neste auksjon også :-)
Mange reker kommer også.
søndag 9. mars 2014 kl. 12:00 - 19:00
Lillestrøm og Omegn Akvarieklubb arrangerer
Storauksjon - LOAK.
Mvh. Jan
Samme dagen som sarpsborg, så da går nok turen dit istede tror jeg, men takk for info
Postet 27.01.14 kl 19:05