Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 4)

MC: Du bæsjer ikke helt på leggen (herlig uttrykk..!) Jeg har en whippet - det er som en liten greyhound, der hodet ike er fullt så bittelite i forhold til kroppen
Ildere
Hei hei.

Jeg henger meg på her jeg.

Jeg har til dags dato to ildre i hus, rufus og frida.

Har store planer om å kjøpe oss hund (litt skummelt her om nettene alene av og til hehe)
Men vi har ikke klart å komme tilenighet om hvilken rase.

Legger ved to bilder av rufus.

Leker med såpe skum på bilde nr to hehe skøyer
Noen til (",)

1: rufus og dennis ( min gamle ilder RIP)

2: dennis gjeiper hehe
anette
MC: Du bæsjer ikke helt på leggen (herlig uttrykk..!) Jeg har en whippet - det er som en liten greyhound, der hodet ike er fullt så bittelite i forhold til kroppen :D

Jeg kjenner til whippet ja.
Burde egentlig tatt det pga hodestr, men jeg synes hele hunden så stor ut på bildet..

Jeg synes whippet (og greyhound) ser litt kalde ut nå om vinteren, din og Bamse Kvitebjørn burde bli venner og ligge tett gjennom vinteren
Ferret Lady
Hei hei. Jeg henger meg på her jeg. Jeg har til dags dato to ildre i hus, rufus og frida. Har store planer om å kjøpe oss hund (litt skummelt her om nettene alene av og til hehe) Men vi har ikke klart å komme tilenighet om hvilken rase. Legger ved to bilder av rufus. Leker med såpe skum på bilde nr to hehe skøyer

Ildere er herlige, men jeg innbiller meg at de er litt rampete...?

Koselige og morsomme bilder!
Vel.. jher er 2 av våre 3 katter. + hunden til Mamma'n min..
(måtte bare legge ved det bildet for han var så fin)
Desverre blei han påkjørt å måtte avlives

Det bildet av den grå katten var herlig
MC Darup
[QUOTE=Ferret Lady]Hei hei. Jeg henger meg på her jeg. Jeg har til dags dato to ildre i hus, rufus og frida. Har store planer om å kjøpe oss hund (litt skummelt her om nettene alene av og til hehe) Men vi har ikke klart å komme tilenighet om hvilken rase. Legger ved to bilder av rufus. Leker med såpe skum på bilde nr to hehe skøyer

Ildere er herlige, men jeg innbiller meg at de er litt rampete...?

Koselige og morsomme bilder!

Ja du har helt rett, veldig rampete hehe, men det er det som er hele gøyen.
Det sies jo: Kast tven og skaff deg en ilder . Og det er ganske god t forklart hvor mye liv det er i de hehe
Ferret Lady
Ja du har helt rett, veldig rampete hehe, men det er det som er hele gøyen. Det sies jo: Kast tven og skaff deg en ilder . Og det er ganske god t forklart hvor mye liv det er i de hehe

Ei venninne av meg hadde ilder, og det er rett det du sier.
Vi kunne slutte å skravle (utrolig å høre for de som kjenner meg) og kun sitte å se på hva denne lille tassen kunne finne på.

Mine ankelhøye sko måtte selvsagt utforskes nøye.. snuten hele nede i tuppen og ræva rett i været!
Jepp det er så utrolig typisk for en ilder.
Her er det ingen sko som får gå usnust hehe.
Alle løse sko såler hører ikke hjemme nede i skoen i følge ilderene heller, hehe.

burde ikke denne tråden bytte navn til "hvilke andre husdyr har du" eller "småsnakk"?
MC Darup
Det bildet av den grå katten var herlig :)
Er en kjempe fin pus det
Me det er også en farlig katt.. er ikke døpt Terrora for ingenting:p

Den kan helt uten vidre ligge på fanget å kose... så finner ho ut at det er artig å angripe handa for å leke litt
FS
burde ikke denne tråden bytte navn til "hvilke andre husdyr har du" eller "småsnakk"?

Gjort!
har 2 hvite sibirien Huskey og akvarium selvsagt
Ken Myrseth
har 2 hvite sibirien Huskey og akvarium selvsagt:)

Sibirian husky er flotte, og like brukbar som dynevarmere

Bilde?
Nettopp fått scanner til dataen, men ikke fått montert den-skal prøve åfå gjordt det imorgen og da skal jeg legge ut bilder.
Sant det-utrolig gode dyne varmere-våre er jo soffa hunder/unga våre så dem bor i møbler og senga. en på 9 år og en på 3 og et halvt.
Her er noen bilder av katta som plutselig fikk seg ett hjem
Frank Angell
Her er noen bilder av katta som plutselig fikk seg ett hjem :)

Det var jo en skjønnhet man bare ikke kan motstå! Nydelig pus.
Tone Andreassen
[QUOTE=Frank Angell]Her er noen bilder av katta som plutselig fikk seg ett hjem :)

Det var jo en skjønnhet man bare ikke kan motstå! Nydelig pus.
Ja, helt utrolig at noen bare kan kaste en slik på dør. Har ikke tall på hvor mange annonser det har stått i lokalavisa, der eierne etterlyses.
Bank skulle dem hatt
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap