Mange bøtter vann.. (side 40)

Et tips er å dra plata frem så den ligger kant i kant med blokkene forran, det gir et mye renere inntrykk. Det hjelper oxo på når lecaen har tørket helt og de får samme fargen alle sammen. Men hvis jeg ikke husker feil er det to som er mørkere i fargen enn de andre, kanskje beste å få de likt.
Men hylle under blir kult, godt du ikke hadde fylt opp vann ennå. Litt vanskelig å skulle flyttet den ene blokka da.

Det er jo huller i alle blokkene, så du kan faktisk få til tre hyller under der. At ikke jeg tenkte på det den gangen jeg hadde det, hmm.
har jo ikke fått melding om at bakgrunnen er sent ennå engang, så seff er det ikke vann oppi ;o
gjeeeeeeeeeeeeeeesp. trøtt. men ikke fordi gak sin event var kjedelig, langt derifra! meget koselig, med hyggelige folk og foredragsholdere. fikk til og med kjøpt ei signert bok av ian fuller =D

jeg og galemor drar nedover igjen imorra tidlig, blir forhåpentlig noe mer snacks å finne der. skal dessuten prøve å bli kvitt noen fler eplesnegler, får se hva jeg har som er store nok.
venusynglene vokser og begynner å få den blå stripa på de største nå.
begynner og å tvile på at jeg vil ha moskitotetra allikevel.. fikk høre idag at de har tendens til å nippe på andre fisk. og jeg vil ikke ha nabolagsterrrorister :p

men nå er det natta, gjort klart det jeg kan idag, resten gjør jeg imorra tidlig
tja, da har jeg brukt penger idag :p

kjøpte 6 nydelige små cw23 av ian fuller, easy life og easy carbo, en pin, microorm kultur, og en nitritt test :p

kameraet mitt ble ved et uhell med galemor hjem, så jeg får ikke tatt noen bilder på noen dager.

pakka fra aquamanias ble sent idag og, så da får jeg starta opp 96 litern min snart. må bare få tak i sand, også modifisere filteret
Lurte på om jeg skulle stoppe på sandtaket og ta med meg litt sand, så kommer sikkert til å hente der en annen gang.
Sikker på at du ikke vil ha??
kommer jo an på hvordan sanda ser under vann det, og om sanda passer til akvarier. man vet jo aldri hva slags kjemikalier og annen drit som svever rundt der...
Man vasker den vel bare som med sand fra stranda, like mye dritt der vil jeg tro, med olje og bensin fra båter og sånn.
kanskje det. men jeg vet ikke helt, må nesten se hvordan sanda ser ut. den virka ganske rødbrun egentlig, og jeg kunne tenkt meg mere grå/gråhvit sand :p

synd jeg ikke kan ta bilder nå, nesten alle coryene freser rundt :p
men jeg har foret ynglene så vannet ser jo ut som j eg har helt oppi en halv liter melk :p

Mine er ikke engang sluppet ut ennå, bare lagt posen oppi til aklimatisering, men tenkte jeg skulle begynne nå, har sittet her fra jeg kom hjem, veldig mange som plutselig ville prate med meg, oxo måtte jeg sjekke hva som hadde skjedd her inne mens jeg har vært borte
okay, veeeldig dårlig mobilbilde.. men trillene mine stimler opp og ned karet med noen av melanoene og cw23

[External Image]
Hey sånne fisk med lysende øyne vil jeg oxo ha ;P
Vil bare takke for at jeg får lov å ta noen bilder med kamera ditt, har eget minnekort om det skulle være ett problem, ellers sletter jeg de bildene jeg er missfornøyd med.
bare å dra fram mobilen i dårlig lysforhold det :p
safety in numbers ja. :p helt utrolig hva 6 nye fisk kan gjøre. hadde 7 triller, så dem aldri. la til 5 melanoteania, så dem litt mer. 6 cw23, hele bølingen er ute og freser rundt! til og med mine skye triller.
de ser jo DIGRE ut i forhold til de nye og mye mindre coryene, som jo er unge og ikke har fått så mye mat som mine triller. dog var trillene mine store allerede da jeg kjøpte de.
opp og ned, bortover og innover, opp og ned frem og tilbake. morro, bare håper det varer :p
Så gøy, her blir de så forskremte at jeg tror de skal stupe ut av posen og over i akvariet helt på egenhånd. Kamera var skikkelig skummelt, men fikk to klare bilder (i mine øyne klare). Gleder meg sykt til å slippe dem løs.
hehe, får håpe du fikk noen bra bilder da. du trenger bare en usb til mini usb kabel for å koble til pc'n, men hvis du ikke har det så mailer jeg deg bildene når jeg får tilbake kameraet mitt.

merkelig hvor avhengig man blir av ting man er vant til at er der. jeg tar meg i å rekke etter kameraet ubevisst ofte i kveld :p


viiiil ta bilder av mine nye nydelige coryer. men det er kanskje like greit, de er fremdeles i stressfarger, nesten gul kropp med olivenfargede finner og en orans stripe på skuldra :p
De så jo fine ut, var koseig å treffe på dere i dag
Sneglene koser seg bra i sitt nye hjem allerede
ja, det blei jo ikke mye skravling desverre, akkurat i begynnelsen av markedet var jeg litt opptatt med å sikre fangsten :p fint at sneglene koser seg, de blir fort nok digre skal du se :p
Det er bra. Kjøpte noen andre fisker også, Blå Acara, som jeg har hatt lyst på en stund. Flotte saker, store også
grattis med nye fisker.
der tok jeg innlegg 800.hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap