Davids våte verden (side 41)

Inaktiv bruker
Fisken Magnus
Ferdige på ungdomskolen til sommeren dere to også?

ja jeg slutter å til sommeren =
hva har du tenkt å gå på da David??

Jeg skal søke på service og samferdsel, og gå videre på butikkfaget..
har ikke lyst til å begynne på noe stort... kanskje en liten daglivarebutikk eller noe Hvis jeg kommer inn da.
Inaktiv bruker
jeg skal gå på søgne videregånde altså landbruksskole =
GK
hva har du tenkt å gå på da David?? Jeg skal søke på service og samferdsel, og gå videre på butikkfaget.. har ikke lyst til å begynne på noe stort... kanskje en liten daglivarebutikk eller noe:) Hvis jeg kommer inn da.

service og samferdsel er lett å komme inn på. hvertfall i drammen(som jeg går), man trenger ikke noen gode karakterer. så få som søker det. de søker heller studie spes, for å bli selgere. for det skal jo være bedre, men er egentlig helt likt
Inaktiv bruker
i dag skal jeg kansje sjoppe meg ei ny grupe med corydoras =

ps.jeg glemte å si at skalareparet mit har laggt egg i går og di har di fremdeles :p
Inaktiv bruker
det bei ingen ny corydoras grupe;(men jeg fik kjøpt meg en Echinodorus uruguayensis og to Echinodorus bleheri og jeg sjopet å tre røde krystalreker å og en av di er vist gravide

her er et bilde av skalareegga mine :p

[External Image]
Inaktiv bruker
endelig helg = ja i dar har jeg arbeidet i dyreparken ijen.oo dene gangen var vi i afrikaavdelingen.og gjore virkeli dritjobb.vi måte rense en boks og det luktet helvete under halmen som var der inne og i lange veier.ret og slet nitrit lukt.og jeg kan bare si at akurat nå er kropen min så trøt at det er så vit jeg greier og røre på meg :p
Inaktiv bruker
jeg glemte å si at jeg hånforte en sjiraf i dag med banan ganske gøy å gjøre det
Inaktiv bruker
hvis det er noen som lurer på vorfer jeg ikke har vert innliget di siste dagene så er det på grun av at jeg har hat en skikelig omgangssjuke så jeg har ikke hat krefter til å site på datamaskinen min :P
Inaktiv bruker
noen bilder men kvaliteten er ikke så bra siden jeg har vert syk så er det ikke let å hole kamerat stile

her ser man kjæerliheten blomstre for fult hos skalareparet mit :p

[External Image]

et corydoasbilde

[External Image]

håper på at dete tredet fremdeles lever siden i fjor var det verken blader eller kyseber på det

[External Image]
er du frisk nok til å komme på auksjon etterpå?

Inaktiv bruker
ja kansje du for vente å =
Inaktiv bruker
akurat nå så føler jeg meg kjempekvalm på grund av at jeg ikke fik vere med på aksjonen i dag som kristiasandakvariumklubb holte i dag
Inaktiv bruker
nå har jeg for søkt med å få kikstartet ei inndvendig fluvalfilter så nå blei det gøy å se om det fuker :p
Inaktiv bruker
tre fine hagebilder kommer nå :p

her er kjøkenhagen min og alle grønsakene er planter å frød alerede

[External Image]

her er en søt hagedam :p

[External Image]

her er det ei lita naturli damperle :p

[External Image]
Inaktiv bruker
jeg nå logge av for at jeg skal på en dagtur til en gøy kempingplas så jeg kommer til bake lit senere i dag så hade
Inaktiv bruker
nå kommer det 25 bilder og 6 av di er hjemme og resten av di er i naturen

en av kaninene som hoper runt på kempingplasen je den er ganske søt :p

[External Image]

her er det en aen nanin som å løper runt på kepingplasen

[External Image]

enda en søt kanin

[External Image]
Inaktiv bruker
flere bilder

her har vi en gal hane og når jeg mener gal så mener jeg det virkeligt :p

[External Image]