Mange bøtter vann.. (side 41)

din snik :p

bilder kommer når jeg har fått kameraet mitt igjen. gidder ikke ta flere mobilbilder, de blir jo bare grusomme. fisken fortjener bedre :p
da har jeg fått tilbake kameraet mitt, og fått noen brukbare bilder. småttisene er unge, glemte å spørre hvor unge, så de har ikke farget helt ut ennå. og lyset i karet er grusomt gulskjær.

dette er altså cw23 ungfisk.

omnomnomnomnom
[External Image]

[External Image]

jordfreser
[External Image]
har du ikke tnkt å sette opp noen regler som for eksempel at hvis de skal leke plog må de vaske seg å stelle bartene først hehe
De så veldig gule ut ja :P
nja, de er nok unge, men ganske oppdragne fisk :p de farter rundt og bryr seg lite om mennesker :p men de er også drettet av ian fuller, mine andre coryer er vf, og selv om bølingen med cw23 har fått fart på dem og er de ikke på langt nær så aktive som disse små :p
digger gullfargen, ser de slik ut i virkeligheten og.
Kjetilv
De så veldig gule ut ja :P

gult lysrør + ungfisk som ikke er farget ut :p de har olivengrønne finner, kroppen blir en slags rustbrun farge med oransj stripe på skuldra
ett par bilder til av mine melanoteania:

[External Image]

[External Image]
Hva synes du om de dårlige bildene jeg hadde tatt, ble de verre på pc`n eller??
noen ble greie, skal se om jeg får redigert dem litt idag eller imorra, kommer ann på når sakene detter inn døra
merk: btn slimline moduler 20x55 er ikke 20x55. men 23x54.5.

[External Image]
så var det visst orange lazer og ikke orange stripe jeg hadde. men nydelige likevel ^^

orker ikke sage bakgrunner idag, så det blir imorgen. målt hvor stort dekkglass jeg må ha, og jeg får ikke svar på hvor stort armaturet må/kan være så jeg bare bestiller noe. fikk lyst å bruke chinchillasand, men det var jo svindyrt da.. 109 kr for 2 liter, neitakk. nå var dette på tropehagen, så finner det kanskje billigere andre steder :p
venusyngel med cw 23 i bakgrunnen


[External Image]

og nå, natta. blitt dørgene forkjølet, skal bli morro å sofe med plombert nese.
jeg overlevde! men har minimalt med energi, har masse jeg skulle ha gjort men vet ikke om jeg orker...

[External Image]

[External Image]
hand + saks + filtermatte

=

[External Image]
Sanne
hand + saks + filtermatte = [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v720/ladonia/IMG_3178.jpg[/IMG]


Saksa skal ikke brukes til å klippe i hånda :P
jeg klippet ikke handa heller :p

*stab*
Aha. Slem saks da, dakar deg *klem*
heller meg som ikke tenkte langt nok :p burde skjønt at det der gikk dårlig. men, jeg fikk da svampbiter til slutt :p
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap