Davids våte verden (side 42)

Inaktiv bruker
flere bilder

her er det en liten søt bek ful av steiner i bunen :p

[External Image]

her er det et lite søt fosefal

[External Image]

her er det enda et lite søt fosefal

[External Image]
Inaktiv bruker
flere bilder og flere komer

enda en søt liten fos

[External Image]

hade jeg ikke vist bedre så kune det ha vert en del av amazonsaselva :p

[External Image]

enda et vakert fosefal :p

[External Image]
Inaktiv bruker
flere bilder

her har vi det siste fosebilde jeg har tat i dag :p

[External Image]

her er det en stein jeg fant på turen i dag og jeg tok den med for å ha den i et av akvariumene mine

[External Image]

sån blei den senes ut under vann i et akvarium

[External Image]
Inaktiv bruker
flere bilder

her er det tre bilde av mine søter små Corydoras habrosus mine :p

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
nå er det det siste bildet jeg leger ut i dag

her er det akvariumet som jeg har prøvd å kikstarte pumpen i

[External Image]
Inaktiv bruker
nå har vist skalareparet mit bestemt seg for å legge egg ijen så nå blir det spendenes å se om di greier det dene gangen :p
Inaktiv bruker
nå er det trede gangen jeg prøver på å få oppdret på anusene mine =;-D og nå håper jeg at egga som blir laggt dene gangen kleker 8-) og ikke mugner som forje gang =;-C

ps.jeg glemte å si at jeg har vet i søgne i dag på lanbruksskolen og der skal jeg forsete og vere vær onsdag og i dag holt jeg på med noen søte lam og et av di var jo reine hjerteknuseren
Inaktiv bruker
jeg kjøpte meg ei søt lita banjomalle i dag :p

bilder av den nye fisken min di to første bildene er i fra når den er i posen og det siste er når den er fri

[External Image]

[External Image]

[External Image]

her er det ei rot jeg fant i dag og den synes jeg er kjempefin :p

[External Image]

svarte det siste bilde funker ikke
Inaktiv bruker
nå ha det flytet flere anuser oppi oppdretskaret så nå gleder jeg meg til å få se aneusegg
Inaktiv bruker
nå har jeg akurat ver nedi kjeleren for å se om den flaska.jeg hade vann i har bjynnt å fryse ijen.og det har den.men den er ikke helt jenomfrosnet.så det er bare å smøre seg med tolmodighet.og vist noen lurer på va den flasken har med akvarium å gjøre.så er det for jeg skal bruke det frosene vannet i oppdretskaret til aneusene mine
Inaktiv bruker
nå kommer jeg til å legge ut 6 bilder av aneusene mine :p

her er noen av anusene mine

[External Image]

her er det klare lekstein freme

[External Image]

her er det noen som slaper av

[External Image]
Inaktiv bruker
flere bilder

det er noen feite aneushuer jeg har

[External Image]

her er noen av aneushanene

[External Image]

ja alle bilden som jeg ha laggt ut nå av anusene mine er tat med blits.men sån hade bilden set ut uten blits

[External Image]

ps.jeg ha ijen sat in ei flaske med vann i fryseren og det er å for å tire aneusen når vane har frosnet til å legge egg
Inaktiv bruker
nå har jeg akurat hat et kaltvansbyte i oppdretskaret til aneusene håper på at di bjyner å legge egg snart =;-D
Inaktiv bruker
har akurat vert ute å fanga levendefor i en av haredamene mine og jeg kan si det var pupulert os fiskene mine i 160 literen :p
Inaktiv bruker
var netopp nede i kjeleren for å se om aneusene har laggt egga sine men det har di ikke

jeg legger å ut to bilder

jeg ha laggd meg ei lita steinrøys i 160 literen min så nå er det mange huler som corydorasene mine kan gjeme seg i :p

[External Image]

dete albatrostnebet sier faren min er sirka 100 år gamelt og det var vist bestefaren til pappa som eide det

[External Image]
Inaktiv bruker
aneusene har fremdeles ikke laggt egg
Inaktiv bruker
akurat nå kan jeg ikke beskrive sine mot faren min og jeg kommer til å hate han resten av dagen på grund av att jeg var på søpla i dag og tro du ikke at jeg finer et akvarium som er melom 200 liter eler 400 liter og så sier faren min nei til å ta det med hjemm så jeg kune trenge litt trøst nå
Inaktiv bruker
her er det to super gode gledesnyheter oppi det triste som har sjed i dag.den første er at jeg så litt i karet til Corydoras habrosus så viste det seg at tre eller fire av mine røde krystalreker bar på egg og den andre nyheten er å i karet til Corydoras habrosus endelig så har mine Poecilia reticulata 'bottomsword, blond multicolor'

se got etter så ser du kansje yngeln på bildet

[External Image]

et sjelet som jeg fant når jeg fanget innd aneusene mine men jeg har glemt å ta bilde av det til nå

[External Image]
Inaktiv bruker
bilder til innleget over =
Inaktiv bruker
jeg besente meg for å flyte over ynglene til Poecilia reticulata 'bottomsword, blond multicolor' til et egent oppforingskar.og jeg klarte å fange alle og det var fire styker.og jeg flytet å mine blu pølreker over i oppforingskaret som vaktmestere.og tror du ikke di bjynte med litt private ting di dere blu pølrekene.så nå håper jeg på at det blir noen eggberene hoblu pølreker

jeg legger å ut tre bilder

her er noen av rongnkjempene mine

[External Image]

her er det eneste karet jeg fikk med meg fre søpla i dag.syn med det andre karet og siden det sikert er knust nå så ber jeg di som leser dete om å vere stile i et helt minut for å sørde over tapet av et akvarium

[External Image]

sån ser det karet ut nå

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Ir
Reklame for plussmedlemskap