- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Davids våte verden (side 42)
Davids våte verden (side 42)
Inaktiv bruker
flere bilder
her er det en liten søt bek ful av steiner i bunen :p
her er det et lite søt fosefal
her er det enda et lite søt fosefal
her er det en liten søt bek ful av steiner i bunen :p
her er det et lite søt fosefal
her er det enda et lite søt fosefal
Postet 26.04.09 kl 19:16
Endret: 26.04.09 kl 19:20
Inaktiv bruker
flere bilder og flere komer
enda en søt liten fos
hade jeg ikke vist bedre så kune det ha vert en del av amazonsaselva :p
enda et vakert fosefal :p
enda en søt liten fos
hade jeg ikke vist bedre så kune det ha vert en del av amazonsaselva :p
enda et vakert fosefal :p
Postet 26.04.09 kl 19:22
Endret: 26.04.09 kl 19:25
Inaktiv bruker
flere bilder
her har vi det siste fosebilde jeg har tat i dag :p
her er det en stein jeg fant på turen i dag og jeg tok den med for å ha den i et av akvariumene mine
sån blei den senes ut under vann i et akvarium
her har vi det siste fosebilde jeg har tat i dag :p
her er det en stein jeg fant på turen i dag og jeg tok den med for å ha den i et av akvariumene mine
sån blei den senes ut under vann i et akvarium
Postet 26.04.09 kl 19:27
Endret: 26.04.09 kl 19:31
Inaktiv bruker
flere bilder
her er det tre bilde av mine søter små Corydoras habrosus mine :p
her er det tre bilde av mine søter små Corydoras habrosus mine :p
Postet 26.04.09 kl 19:33
Endret: 26.04.09 kl 19:37
Inaktiv bruker
nå er det det siste bildet jeg leger ut i dag
her er det akvariumet som jeg har prøvd å kikstarte pumpen i
her er det akvariumet som jeg har prøvd å kikstarte pumpen i
Postet 26.04.09 kl 19:38
Endret: 26.04.09 kl 19:42
Inaktiv bruker
nå har vist skalareparet mit bestemt seg for å legge egg ijen så nå blir det spendenes å se om di greier det dene gangen :p
Postet 28.04.09 kl 16:40
Inaktiv bruker
nå er det trede gangen jeg prøver på å få oppdret på anusene mine =;-D og nå håper jeg at egga som blir laggt dene gangen kleker 8-) og ikke mugner som forje gang =;-C
ps.jeg glemte å si at jeg har vet i søgne i dag på lanbruksskolen og der skal jeg forsete og vere vær onsdag og i dag holt jeg på med noen søte lam og et av di var jo reine hjerteknuseren
ps.jeg glemte å si at jeg har vet i søgne i dag på lanbruksskolen og der skal jeg forsete og vere vær onsdag og i dag holt jeg på med noen søte lam og et av di var jo reine hjerteknuseren
Postet 29.04.09 kl 21:28
Endret: 29.04.09 kl 21:45
Inaktiv bruker
jeg kjøpte meg ei søt lita banjomalle i dag :p
bilder av den nye fisken min di to første bildene er i fra når den er i posen og det siste er når den er fri
her er det ei rot jeg fant i dag og den synes jeg er kjempefin :p
svarte det siste bilde funker ikke
bilder av den nye fisken min di to første bildene er i fra når den er i posen og det siste er når den er fri
her er det ei rot jeg fant i dag og den synes jeg er kjempefin :p
svarte det siste bilde funker ikke
Postet 30.04.09 kl 16:25
Endret: 30.04.09 kl 16:44
Inaktiv bruker
nå ha det flytet flere anuser oppi oppdretskaret så nå gleder jeg meg til å få se aneusegg
Postet 30.04.09 kl 18:51
Inaktiv bruker
nå har jeg akurat ver nedi kjeleren for å se om den flaska.jeg hade vann i har bjynnt å fryse ijen.og det har den.men den er ikke helt jenomfrosnet.så det er bare å smøre seg med tolmodighet.og vist noen lurer på va den flasken har med akvarium å gjøre.så er det for jeg skal bruke det frosene vannet i oppdretskaret til aneusene mine
Postet 01.05.09 kl 12:56
Inaktiv bruker
nå kommer jeg til å legge ut 6 bilder av aneusene mine :p
her er noen av anusene mine
her er det klare lekstein freme
her er det noen som slaper av
her er noen av anusene mine
her er det klare lekstein freme
her er det noen som slaper av
Postet 01.05.09 kl 15:45
Endret: 01.05.09 kl 15:48
Inaktiv bruker
flere bilder
det er noen feite aneushuer jeg har
her er noen av aneushanene
ja alle bilden som jeg ha laggt ut nå av anusene mine er tat med blits.men sån hade bilden set ut uten blits
ps.jeg ha ijen sat in ei flaske med vann i fryseren og det er å for å tire aneusen når vane har frosnet til å legge egg
det er noen feite aneushuer jeg har
her er noen av aneushanene
ja alle bilden som jeg ha laggt ut nå av anusene mine er tat med blits.men sån hade bilden set ut uten blits
ps.jeg ha ijen sat in ei flaske med vann i fryseren og det er å for å tire aneusen når vane har frosnet til å legge egg
Postet 01.05.09 kl 15:50
Endret: 01.05.09 kl 15:55
Inaktiv bruker
nå har jeg akurat hat et kaltvansbyte i oppdretskaret til aneusene håper på at di bjyner å legge egg snart =;-D
Postet 01.05.09 kl 18:25
Inaktiv bruker
har akurat vert ute å fanga levendefor i en av haredamene mine og jeg kan si det var pupulert os fiskene mine i 160 literen :p
Postet 01.05.09 kl 19:40
Inaktiv bruker
var netopp nede i kjeleren for å se om aneusene har laggt egga sine men det har di ikke
jeg legger å ut to bilder
jeg ha laggd meg ei lita steinrøys i 160 literen min så nå er det mange huler som corydorasene mine kan gjeme seg i :p
dete albatrostnebet sier faren min er sirka 100 år gamelt og det var vist bestefaren til pappa som eide det
jeg legger å ut to bilder
jeg ha laggd meg ei lita steinrøys i 160 literen min så nå er det mange huler som corydorasene mine kan gjeme seg i :p
dete albatrostnebet sier faren min er sirka 100 år gamelt og det var vist bestefaren til pappa som eide det
Postet 01.05.09 kl 21:57
Endret: 01.05.09 kl 22:01
Inaktiv bruker
aneusene har fremdeles ikke laggt egg
Postet 02.05.09 kl 10:16
Inaktiv bruker
akurat nå kan jeg ikke beskrive sine mot faren min og jeg kommer til å hate han resten av dagen på grund av att jeg var på søpla i dag og tro du ikke at jeg finer et akvarium som er melom 200 liter eler 400 liter og så sier faren min nei til å ta det med hjemm så jeg kune trenge litt trøst nå
Postet 02.05.09 kl 12:53
Inaktiv bruker
her er det to super gode gledesnyheter oppi det triste som har sjed i dag.den første er at jeg så litt i karet til Corydoras habrosus så viste det seg at tre eller fire av mine røde krystalreker bar på egg og den andre nyheten er å i karet til Corydoras habrosus endelig så har mine Poecilia reticulata 'bottomsword, blond multicolor'
se got etter så ser du kansje yngeln på bildet
et sjelet som jeg fant når jeg fanget innd aneusene mine men jeg har glemt å ta bilde av det til nå
se got etter så ser du kansje yngeln på bildet
et sjelet som jeg fant når jeg fanget innd aneusene mine men jeg har glemt å ta bilde av det til nå
Postet 02.05.09 kl 17:59
Endret: 02.05.09 kl 18:06
Postet 02.05.09 kl 18:01
Endret: 02.05.09 kl 18:07
Inaktiv bruker
jeg besente meg for å flyte over ynglene til Poecilia reticulata 'bottomsword, blond multicolor' til et egent oppforingskar.og jeg klarte å fange alle og det var fire styker.og jeg flytet å mine blu pølreker over i oppforingskaret som vaktmestere.og tror du ikke di bjynte med litt private ting di dere blu pølrekene.så nå håper jeg på at det blir noen eggberene hoblu pølreker
jeg legger å ut tre bilder
her er noen av rongnkjempene mine
her er det eneste karet jeg fikk med meg fre søpla i dag.syn med det andre karet og siden det sikert er knust nå så ber jeg di som leser dete om å vere stile i et helt minut for å sørde over tapet av et akvarium
sån ser det karet ut nå
jeg legger å ut tre bilder
her er noen av rongnkjempene mine
her er det eneste karet jeg fikk med meg fre søpla i dag.syn med det andre karet og siden det sikert er knust nå så ber jeg di som leser dete om å vere stile i et helt minut for å sørde over tapet av et akvarium
sån ser det karet ut nå
Postet 02.05.09 kl 20:12
Endret: 02.05.09 kl 20:16