Mange bøtter vann.. (side 42)

Ingen som kan komme og si at karret ditt er underfiltrert.
Funnet ut prisen på lecablokker nå å, svindyre er de jo, godt jeg ikke sjekket prisen først når jeg lagde reolen, for de ville det aldri blitt noe av.
20x25 = 71,- stk
25x25 = 85,- stk
Dette sjekket jeg ut der jeg kjøpte dem, nemlig Maxbo i stokke.
da er det ca 450 kr bare i leca. så 550 for 96 litern. 1000 kr altså, + kjøring og sånt. skjøteledning og timer får du tilbake, skal kjøpe en større skjøteledning med bryter og sikring.


da har rekekaret fått sitt hangon filter, virker som de likte det, da jeg så 3-4 stk springe frem med en gang. ser fremdeles en med egg, så har da minst rn hunne :p syns jeg ser en til med eggflekk også

85 litern er det full fres. de cw23 jeg kjøpte av ian fuller på søndag har virkelig dratt igang resten av gjengen, de fyker rundt alle sammen, til og med trillene mine som har vært så tilbakeholdne. melonene og spesiellt trillene gjemmer seg hvis jeg kommer for nær, men er på langt nær like skvetne som før
foringstid! men jeg liker virkelig ikke sølvramma på akvastabiler. de ødelegger jo totalt for bilder med blitz...

[External Image]

men her kan man hvertfall se antydningen til lazerstripa. den kommer ikke så godt frem ennå, de er jo knapt halvvoksne.
Sanne
foringstid! men jeg liker virkelig ikke sølvramma på akvastabiler. de ødelegger jo totalt for bilder med blitz...


Word!

Derfor du ikke må ta den med når du tar bilder :P
men da får jeg ikke fokus på fisken når den er helt inntil ramma :p
Skaff litt matt, svart tape og ta over ramma der du pleier å ta bilde. Ser at den ikke er ensfarga uansett, så vil jo ikke gjøre ting værre ihvertfall :P
er jo ikke mitt kar da, men galemor sis :p
Bare å teipe i vei, er jo ikke akkurat vakreste karret heller.
i tillegg er jo den siden faktisk det som var bakveggen da den var blåmalt... :p men jeg har ikke teip. kanskje kjøper imorra, skal uansett til clas ohlson, og kanskje en tur innom krizoo. må sjekke ut prisen på chinchillasand. jeg betaler ikke prisen til tropehagen uansett hvor fint det er :p
Hvorfor kjøpe chincilla sand når den fineste fra biltema er helt lik??
fargen er ikke lik. biltemasand har en mer beige/rosa farge. så på chinchillasand på tropehagen, den var mer gråhvit. men det kosta 109 kr for 2 liter, så neitakk :p
Joa sant det, men den sanda er rådyr, nesten uansett hvor du kjøper. Skaffer jeg meg noen gang chinchilla kommer jeg nok til å bruke biltema sand til den å. Funker iallefal for hamsteren.
Vet det finnes en sand/grus som er ganske hvit/ gråhvit. Men den selges på krizoo, men den er jo da litt grov. I mine øyne grov
ja, er jo avhengig av pris og om det funker for bartefreserne mine :p
problemet med mye hvit sand er kalk. ifølge testen her et eller annet sted er chinchillasand helt nøytral og påvirker ikke vannverdier
Hmm, hadde man da bare fått det billig. Virkelig lyst til å prøve ut den røde sanda borte hos deg, tenk så flott det ville blitt, med rød sand og de grønne plantene.
hehe, snike seg bort til sandtaket en sen vinterkveld og håper at ingen ser deg? :p
trenger du å snike. hvis du spør de som eier det er jeg sikkert de kan avse noen liter.
det er et sandtak som er gravd ut grunnet bygging av ny veitrasè i området. det var en gang en bondegård med hester der
da har jeg vært å shoppa gitt. stikkontakt skjøteledning med overspenningsbryter, lysrør, reflektor, timere, og noe småtteri som ikke har noe med akvaristikk å gjøre.

sjekka ut chinchillasand på krizoo, der var det 39 kr for 2 kg, mot tropehagens' 2 liter for 109 kr.. de skulle sjekke ut om det var mulig å få større poser og. men den sanda virket mer brunaktig enn hvit. ble jo og tipsa til å hente sand i lågen i kvelde området.. men det funker innmari dårlig når du ikke kan kjøre bil :p
morsom du :p jeg sykler ikke lenger enn til tønsberg :p
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap