- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Davids våte verden (side 43)
Davids våte verden (side 43)
Inaktiv bruker
jeg har hat en tur til lindesnes i dag.og planen var vel å vere på fyret.men det blei det ikke noe av.untat en bite litten Tur på sluten av dagen.for meste parten av tiden så var jeg i en dyrepark.og det var kjempegøy spesielt å hoppe i høy.og holde søte små kylinger det var å gøy.og di hade noen kjempesøte hunevalper der å.og jeg tok å mase bilder som komer nå
her har vi en søt harepus
her har vi noen høner :p
her har vi noen ener og to gjeser
her har vi en søt harepus
her har vi noen høner :p
her har vi noen ener og to gjeser
Postet 03.05.09 kl 21:00
Endret: 03.05.09 kl 21:04
Inaktiv bruker
flere bilder
her er det noen kalkuner
her er det to perlehøner
her er det en vaker hanpåfugel
her er det noen kalkuner
her er det to perlehøner
her er det en vaker hanpåfugel
Postet 03.05.09 kl 21:08
Endret: 03.05.09 kl 21:11
Inaktiv bruker
flere bilder
her er det et søt dunnøste
her er den en en månegamel kyling
dene kylingen har vist to feil den første er at nebet er sjevt og den andre er at på den ene foten då mangler den vist ei tå.så den synes jeg synd på
her er det et søt dunnøste
her er den en en månegamel kyling
dene kylingen har vist to feil den første er at nebet er sjevt og den andre er at på den ene foten då mangler den vist ei tå.så den synes jeg synd på
Postet 03.05.09 kl 21:13
Endret: 03.05.09 kl 21:18
Inaktiv bruker
flere bilder
her har vi meg når jeg er i himelen
her er det noen som slaper av
vordan kan man motstå et sånent vakert ansikt ???
her har vi meg når jeg er i himelen
her er det noen som slaper av
vordan kan man motstå et sånent vakert ansikt ???
Postet 03.05.09 kl 21:21
Endret: 03.05.09 kl 21:24
Inaktiv bruker
nå er det siste bilde leg legger ut i dag
her er det tre duer
ps.jeg glemte å si to ting nå her atalet yngel på Poecilia reticulata 'bottomsword, blond multicolor' mine er steget til fem styker og at det røde kurvciklideparet mit har endeligt bjynt å legge egg ijen
her er det tre duer
ps.jeg glemte å si to ting nå her atalet yngel på Poecilia reticulata 'bottomsword, blond multicolor' mine er steget til fem styker og at det røde kurvciklideparet mit har endeligt bjynt å legge egg ijen
Postet 03.05.09 kl 21:25
Endret: 03.05.09 kl 21:32
Postet 03.05.09 kl 23:28
Inaktiv bruker
Takk
ja men faren min skal nåk få ei saftig bot av meg
Postet 04.05.09 kl 08:04
Postet 04.05.09 kl 19:47
Inaktiv bruker
ja men hva skal du ha for dem ??
Postet 04.05.09 kl 20:05
Postet 04.05.09 kl 20:15
Inaktiv bruker
tusen takk =
ps.husk at vi skal te en tu innom noen dyrbutikker når du er i kristiansand Fisken Magnus
ps.husk at vi skal te en tu innom noen dyrbutikker når du er i kristiansand Fisken Magnus
Postet 04.05.09 kl 20:20
david gtusen takk =:-D ps.husk at vi skal te en tu innom noen dyrbutikker når du er i kristiansand Fisken Magnus
Bare hyggelig.
Ja, vi må ta innom dyrebutikkene i Kristiansand... Hvor mange er det? har bare vet på den på Sørlandsenteret.
Har enda ikke noen planter om tur til Kristiansand, men gir deg beskjed i god tid før jeg kommer.
Postet 04.05.09 kl 20:36
Inaktiv bruker
ok
skal vi se det er tre som liiger i sørlansparken.den ene selger ikke noe levende dyr.og så er det to i selve kristiansand by.og en som liger på grim.og der seler di mest til hun og katt.og bitelit til akvarium og andre dyr =
Postet 04.05.09 kl 20:46
Endret: 04.05.09 kl 20:47
Inaktiv bruker
endelig nå har en av hublu pølrekene mine endeli fåt egg ijen
her er hu som har egga
her er hu som har egga
Postet 05.05.09 kl 18:13
Endret: 05.05.09 kl 18:15
Inaktiv bruker
Jippi aneusene har sprutet ut mase egg nå og di hole fremdeles på med eggsprutinga
jeg har nå en kjempegod gledesnyhet nå.og det er at anusene mine har sprutet ut masive megnder med egg.og det er sikert minst hundre egg eller flere egg.og det er jo kjempegøy.men dene gangen holer jeg foreldrefiskene oppi oppdretskaret til egga har klekt.for jeg orker virkelig ikke å fange innd aneuser ijen i fra 160 literen.for det var et levende marerit.og jeg tror at jeg byta filter var orsaken til eggleginga
her er egga som jeg pluket i nå netopp
her er egga som jeg pluket første gang jeg jeg pluket egg i dag
her er egga som jeg pluket i nå netopp
her er egga som jeg pluket første gang jeg jeg pluket egg i dag
Postet 07.05.09 kl 15:46
Endret: 07.05.09 kl 15:52
Inaktiv bruker
jeg glemte å si at det røde kurvciklideparet mitt mest sansyneligt har fritsvømense yngler nå
Postet 07.05.09 kl 16:35
Inaktiv bruker
enda fler aneusegg er laggt
Postet 07.05.09 kl 17:23
Inaktiv bruker
nå har jeg endelig komme hjemm fra oslo men jeg kom ikke tomhent hjemm for jeg hade en tur inndom Dahls Dyrerikes og der sjopet med meg fem Corydoras sterbai to feite huer or tre haner:og jeg kan love at det var mye siklbart inne på Dahls Dyrerikes veldi mye siklbare corydorasarter der.så du kan si det sån så var det nesten levende torture å velge kun en siklpar corysorasart.
her er di for aklimatisering
her er di for aklimatisering
Postet 10.05.09 kl 20:57
Endret: 10.05.09 kl 21:02
Inaktiv bruker
nå ha jeg to nyheter en trist å en god en og jeg bjyner med den triste den feiteste Corydoras sterbaihua ha vist ikke tålt turen så hu har nå død så jeg kune trengt litt trøst nåmen den gode nyheten er at aneusegge har bjynt å kleke nå for det har alerede komme ut to sæte wingeleser til verden
Postet 11.05.09 kl 08:03
Inaktiv bruker
nå ha det klekt enda flere aneusegg så nå er det sirka 10 winglers i fødekasa.men bilder kommer det ikke enda men så fort det blir flere wingler så komer det bilder av di
Postet 11.05.09 kl 15:59