Anders' akvarierom [NR. 1] (side 43)

Plussmedlem
Endelig var dagen her; jeg er lykkelig eier av Canon EOS 600D! Jeg har gledet meg til nytt kamera lenge, så dette var topp.

Jeg eksperimenterer fortsatt en del med innstillinger og sånt da, om jeg kan si det sånn, så jeg har enda ikke fått noe bilde jeg virkelig er fornøyd med

Bilder kommer nok...
Plussmedlem
Prøver med et rosebilde, bare...

[External Image]
Grattis m kamera! Det ser ut til å gi fantastiske bilder

Simen
Plussmedlem
Okey, så et par kampfiskbilder...

Ruben i matfatet...
[External Image]

[External Image]
Gratulerer med nytt, fantastisk kamera
Gratulerer Anders, nå får du mye morro fremover, og rosebildet var en super start
Åh, nå er det bare å glede seg skjønner jeg. Gratulerer!
Plussmedlem
Takk alle sammen, det ER skikkelig gøy Derfor blir det noen off topic-bilder fra meg i dag... tatt i hagen.

Eple og kirsebærtrær er i blomstringstiden...




[External Image]


[External Image]


[External Image]
Visste det bare var å glede seg. Topp Anders! Nydelig bakgrunn og farger på første bilde, og de to andre med dråper er godt sett!
Grattis med nytt kamera ,du tar kjempeflotte bilder

Plussmedlem
Hurra for 17. mai... og håper gråværet forsvinner!


Ønsker alle en strålende dag



[External Image]
Plussmedlem
Nok et off topic-bilde... beklager, men jeg klarer ikke dy meg :p Kanskje jeg må lage en bildetråd for litt diverse off topic-bilder her på AF?

Nå kommer et bilde av en bie eller noe jeg tok i dag. Dette ble jeg ganske fornøyd med


[External Image]
Det fins tråder for "dagens blomst" og "dagens fugl", så da er det vel bare å lage en tråd for insekter da ;D

Ellers kan du jo fylle din egen tråd med bilder av hva som helst, og spesielt når de er så flotte som dette
Anders K
Nok et off topic-bilde... beklager, men jeg klarer ikke dy meg :p Kanskje jeg må lage en bildetråd for litt diverse off topic-bilder her på AF? Nå kommer et bilde av en bie eller noe jeg tok i dag. Dette ble jeg ganske fornøyd med :-) [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/25724_120517222320_1.jpg[/IMG]


Hva slags linse har du kjøpt deg til kameraet?
Plussmedlem
N-Broen
Hva slags linse har du kjøpt deg til kameraet?


Linsen som fulgte med til pakken jeg kjøpte 18-55 mm.
Plussmedlem
Takk, Sissimor
________________________________________

På tide med litt fiskebilder igjen...

Corydoras pastazensis - en tøffing av de sjeldne









[External Image]

[External Image]

[External Image]
Plussmedlem
Kampfisken min, Røde Ruben...






[External Image]

[External Image]

[External Image]
Flott cory, Anders. Meget spesielt neseparti. Er dette en langsnutet cory, eller er den bare slik?
Plussmedlem
LOFFA
Flott cory, Anders. Meget spesielt neseparti. Er dette en langsnutet cory, eller er den bare slik?


Det er en langsnutet Corydoras, ja
Utrolig fine bilder !
Utrolig fine bilder du får tatt med det nye kameraet ditt assa.
Jeg har selv et Canon Powertshot sx130 IS, og er fornøyd med det. Men kameratet passer vell ikke fult til akvarie bilder. Så Der brukes telefoenen veldig mye..
Lenge siden jeg har vert er på AF. Men har kommet tilbake nå.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap