Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 44)

Thiara winteri som kommer fra Heidi I

[External Image]
Heidi Ingdal
I dette karet er det ingenting å si på servicen. Her blir de fleste blankpolerte og fine i skallet. Sneglene liker at de gjør det også.



Haha...så utrolig søte
Her er en eple med midtskill. Det er utrolig å se hvordan skallet reparerer seg selv fra under siden. Her vokser det nytt skall under det gamle som har fått midtskill. Den er jo så søt da selv om den ikke er helt perfekt....
1. Her er en Marisa som henger opp ned og sjekker om ho kan legge egg her....og det gjorde ho også. Nå henger det stoooore klaser i hele karet som Marisaene har lagt.
2. Her henger en av mine 5 pagoduler på glasset. Nå begynner de å bli så store at jeg har begynt å vente på småttiser fra dem....
3. Her er en gul eplesnegler som sier klart ifra til Loveyou at det er ikke hvert du prøver deg på følehorna mine!!! Loveyou bare stirret rart på snegla og svømte videre. Makan til hissigpropp.....
her er to av mine favoritter...gule suller.......
Snegl på snegl jo! Suller ser seriøst ut som en slags snål tolkning av elefanter! Herlige er de. Gjevt med fotoobjekter som ikke rømmer like fort som diverse annet i karet, nydelige detaljer i sneglene.
For en herlig tråd
Har nå lest igjennom hele tråden,phu, tok meg ca 2.5 time.......
Men når man først har begynt så er det jo umulig å stoppe

Etter å ha sett alle disse herlige bildene så MÅ det komme flere snegler i mitt hus også

Gleder meg til fortsettelsen.

God natt godtfolk.
ZZZZZzzzzzzzzzzzzz
Måtte legge inn noen bilder av mine fine snegler jeg også
Her er det kamp om maten i et hjørne. Morten minstemann vant :o)

[External Image]
flere bilder må vi ha.
1. en mørk grønn eple som er veldig flott. De er finere i virkeligheten for da ser man kontrasten mellom det grønne og gule mye bedre...denne har mørk fot.
2. Denne gule sullen ser ut til å ta livet helt med ro. den er så søt der den står og kulern i hjørnet på karet....
3. en mørk rosa i profil...
Her er noen epler i forskjellige positurer....den siste ser man godt at det er en hanne. Man ser under skallet sneglas kjønnsorgan.
1. Her er en Marisa i full gang med egglegging.
2. dette skulle vel ikke vært postet her men skitt, her tror jeg det er to reker som parer?
3. Så må vi ha en oransje sulle også...
Flere oransje suller...de er så kule når de ligger på ryggen. De er nysgjerrige og må få med seg det som skjer rund omkring også. Har nå funnet tre små av de igjen..det går ikke fort der i gården nei....
1. Har nå funnet en ny liten hvit sulle. Denne er litt mørkere enn den jeg har fra før. Skal bli spennende å se hvordan den blir når den blir større.
2. En nydelig mørk rosa ute på glasset.
3. Se så nusselige de er...
1. To epler som deler på middagen....
2. En rosa gjør seg klar for et hopp....
3. Denne sullen kalles for vanlig sulle...den er kjempefin...de finns med gule prikker også.
Du tar utrolig flotte bilder Heidi
Jeg følger med på denne tråden og sikler på bildene.

I dag kom sneglene fra deg frem, å jeg er kjempe fornøyd
Nå skal jeg prøve å prøve å skyte bilder,håper jeg får det til til slutt, å klarer jeg det skal jeg jammen meg legge til bilder i denne tråden jeg også.

Lykke til videre med stort og smått
Gleder meg til å se bilder av sneglene dine....Jeg håper flere vil legge ut bilder i denne tråden. Den er åpen for alle , selv om jeg går amok inni denne tråden innimellom...som i dag.....bombardert med bilder.
Heidi Ingdal
Gleder meg til å se bilder av sneglene dine....Jeg håper flere vil legge ut bilder i denne tråden. Den er åpen for alle , selv om jeg går amok inni denne tråden innimellom...som i dag.....bombardert med bilder.:-)

Og det må du fortsette med Heidi! Du har jo så utrolig mange flotte fotomotiv ;D
Ja, jeg tenker at det kanskje blir for mye av det gode. At nå blir jeg kasta ut.....he he


Jeg savner disse perlene mine...Leveriktesnegler...de er så utrolig flotte. Skjønner ikke at de ikke vil overleve hos meg. Selv ikke de vanlige damsneglene trives her. Kanskje jeg har for varmt vann?
Men jeg bare må få tak i disse igjen....
Tror nok jeg må kjøpe noen suller fra deg i neste omgang, Heidi Nyydelige elefantene! Fikk endelig plutta eplene og sandsneglene i karene, sandsneglene forsvant i løpet av et minutt og eplene er i full gang med utforskningen. Tror alle overlevde turen, to er fremdeles luftfylte, men brukte goood tid på tilvenningen og de er aktive og herlige. Flotte farger også, håper håper håper at de rosa vil kunne måle seg med den på avataren din, for den er jaggu nydelig.

Bilder kommer så fort karet er i presentabel stand.
Tilfeldig bekjentskap
© Benny Hubel Hansen
Reklame for plussmedlemskap