Mange bøtter vann.. (side 44)

Nå er jo det du har ett av disse med utrolig mye på da, så ikke rart, tror nok jeg går for ett mer nybegynner kamera.
dette blir regnet som et amatør kamera faktisk :p alle speilreflekser har masse funksjoner, er en av greiene med det å kunne justere ned til minste detalj hvordan kameraet skal ta bildene. men jeg kan nesten ingenting utenom automatfunksjonene :p men jeg er godt fornøyd med det
det som er kjekt med kamera som Sanne sitt 450D og mitt 400D er at begge er nybegynnerkamera like godt som kamera for de mer avanserte. du kan like greit ta bilde med de og oppnå et bra resultat dersom du ikke har peiling på noen instillinger, men dersom du begynner å lære deg litt har du god vei å gå før du "vokser ut av" de kameraene der.

selv er jeg storfornøyd med mitt EOS 400D og jeg kan ikke se for meg at 450D er noe verre
Kompisen min har 400D han å, jeg lurer på å kjøpe 1000D, får se når jeg snakker med han bak disken. Kanskje jeg ombestemmer meg.
Nikon D40 er et greit kamera, har hatt det et års tid, men objektivet som følger med er ikke spesielt godt. Det mangler også en del ting som f.eks liveview, som du får på de nyere kameraene. Så hvis du har råd burde du nok velge et annet. Kjenner ikke de andre godt, men vil tro at ihvertfall Canonkameraet er bedre.
det er visstnok liveview på mitt kamera, men jeg finner ikke funksjonen... :p ikke at jeg hadde brukt det altfor mye, det er noe lagging i forhold til fokusering.

viser seg at mine cw23 er bare 5 mnd gamle. søte småttiser
Har ikke du mulighet til å koble kameraet ditt til pc'n og styre alt derfra også? Mener å huske at en fyr på jobben gjør det med samme kamera. Da har man laptopen som søker i steden for den lille saken på kameraet :P Du slipper vibrasjonene når du trykker på knappen også.
kan det, med miniusb til usb. men den kabelen er 1 m lang.. og jeg trenger ikke flere ledninger å snuble i, har allerede druknet et lysarmatur :p

[External Image]

[External Image]
jaja, da er jeg ca 3000 fattigere. bestilt en macro linse til og en kamera bag til å ha alt dillet oppi. i tillegg til 2 batterier og 2 minnebrikker :p dette tar tid før jeg får da det er via min amerikanske "importør" :p

pakka fra aquaristikshop er sent, så da er det bare å vente på lapp fra tollen :p
skal og prøve å få lagd noe smykker til julebordet 13 desember. jadda...
Sanne
kan det, med miniusb til usb. men den kabelen er 1 m lang.. og jeg trenger ikke flere ledninger å snuble i, har allerede druknet et lysarmatur :p


Ikke mitt vel?? :O
neida, det lille mitt som stod over kassa med rot og planter i :p armaturet ditt er ikke i bruk akkurat nå
Hvordan er det, tenker du å ta med utstyret til møtet?? Eller regner du med å måtte låne akvariet lengre enn det?? Blir det mye stress trenger du jo ikke tenke på det, da tar vi det senere.
vel, jeg har jo ikke fått silikonert bakgrunnen ennå. kan ta med armaturet, timeren og skjøteledningen dog akvariet får jeg desverre ikke med under armen akkurat :p hvis jeg har fått flytta fisken til da, får nok ikke silikonert før tidligst søndag -.-;
Nei det blir nok litt tungt, men kanskje jeg kan spørre jan om han kan hente deg?? Hvis fiskene har flyttet ut da såklart, men ville ikke gjort meg noe å fått dine orange lazer ;D
haha, de er det visst mange som sikler på :p de er bare 5 mnd gamle, men har allerede minst 2 som vil ha yngel om jeg får noen :p


[External Image]
Det blir deilig når du får dem ut av det gule vannet og over i mere "riktig utseende kar. Dessuten når de får vokst seg litt til og lazern blir mer synlig. Hadde litt lyst på de gold lazer jeg da, men så treg som jeg var var de ikke der lenger når jeg bestemte meg for å kjøpe. Men angrer fremdeles litt på at jeg ikke kjøpte hele hurven med danioene han hadde med (han jeg ikke husker navnet på som jeg kjøpte c 132 fra)
mark eller adrian, brian hadde kun trefisk :p

vannet er ikke gult, men det blir melkeaktig med en gang jeg mater fiskene for en eller annen merkelig grunn.. ble ikke sånn før oO
hm, da virker det som jeg får lov til å sage likevel! skal nok rydde litt imorgen, ta det litt etterhvert, idag har jeg ikke hatt ork til å gjøre stort. holdt på å sovne på jobben og. så nå er det straks i seng. imorgen må jeg kjøpe morter, og gå innom kinon og se om jeg får tak i madagaskar 2 biletter til søndag. mine småsøsken vil se den. må bare juge på alderen til søstern min. hun er bare 4, men er lang som en 5-6 åring :p
Melkeaktig kan jo minne om infusorier, men det har du vel kanskje tenkt på alle rede.
Skalkanskje til tønsberg idag jeg å, veldig lyst på speilrefleks vettu
skal nok ikke til tønsberg idag, blir litt for sent. men kanskje lørdag. trenger fremdeles sand, men må nok spørre pappa, eller så må jeg vente til neste uke. orker ikke bære 25 kg sand :p
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap