Mange bøtter vann.. (side 45)

Var det cosydoras melonia du kjøpte i Oslo? Så at de hadde masse store av dem igjen i dag, men jeg droppa å kjøpe. Syns det ville være litt kjipt mot dem å la dem ligge i en pose i 4-5 timer mens jeg tok toget hjem..
melanotaenia :p de sa de skulle ta inn fler, så skulle ikke forundre meg.


og infusorier, burde ikke vannet være hvitt hele tiden da? dette kommer kun når jeg forer og varer noen timer. så forresten pittesmå venusyngel i 64 litern idag :p
Oki
de var ganske så fine ja
Det kan jeg ikke svare helt sikkert paa, men mener aa ha lest det ja. De sloss oxo med fisken om oksygen, saa man maa passe paa litt. Mener oxo at infusorier kommer av overforing, sikkert pga babyforet ditt vettu.
De blir derfor borte etterhvert naar man roer ned foringen.
pakka med yngelkar er kommet ut fra tollen, så kan nok hente det imorgen. så da skal jeg prøve å flytte ynglene, hvis jeg får tak i dem :p

fant ut at jeg har noe fin rådasand i en pose her, skal flytte over en mosekladd, litt flyteplanter og svampfilteret. må bare finne ut om jeg virkelig har drept det lysarmaturet, så har jeg et fiks ferdig yngelkar
Gratulerer, det blir goy
Ble kamera paa meg idag ja, er fremdeles i tonsberg, laaner min venninnes pc og den er fra england, derav doble aer og slikt. Ble samme kamera som du har nemlig Canon 450D. Batteriet staar til lading naa, saa haaper jeg kan ta noen bilder naar jeg kommer hjem.
når jeg kjøpte mitt var batteriet nesten fullt :p har kjøpt 2 ekstra batterier da mitt har tendens til å gå tomt mitt under fototagning. men, batteriet varer lenge altså
da har jeg sagd så jeg er av i armene, skal dra fram acetonen og siliconen nå :p
synd jeg ikke har gassmaske, siliconlukta er ikke farlig, men det er like behagelig som å stikke hodet oppi ei eddikflaske :p
Sanne
[B]da har jeg sagd av meg armene[/B], skal dra fram acetonen og siliconen nå :p synd jeg ikke har gassmaske, siliconlukta er ikke farlig, men det er like behagelig som å stikke hodet oppi ei eddikflaske :p

oj er farlig med lesefeil
jeg håper virkelig at jeg ikke greier å sage av meg armene med en baufil :p sååå lite teknisk anlagt er jeg ikke, selv om jeg er ei kløne :p

[External Image]
Jeg leste akkurat det samme, he he :P
Ble fint det der
Men kan aldri vite om hun her :P
Gleder meg til å se helt ferdig resultat.
har holdt av en sekk fin rådasand, da jeg ikke greier å bære 20 kg med sand helt hjem :p må få noen til å kjøre meg imorra. den var åpnet, så jeg fikk 50 kr avslag selv om det var tatt 1-2 liter maks av sekken :p

da har pakken min fra tyskland ankommet, skal hente den ikveld. henta dekkglasset idag, de greide å bruke en gammel bestilling på dekkglass på 64 litern min så de måtte lage et nytt ett :p
jaja. hva så ut til å bli en god helg er ikke det lenger. fikk telefon fra pappa at de hadde avlivet hunden pga plutselig hjerneskade. katten min har også fått dødsdommen, nyresvikt. dyrlegen ville ta han der og da, men pappa ville tenke først. noe jeg er glad for, siden jeg da får sett han en siste gang. drar oppover imorgen etter jeg har hentet sanda jeg fikk holdt av.
Huff så grusomt da. Utrolig trist når man mister dyrene sine, savner fremdeles Oliver selv om det er snart 2 år siden han ble borte.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap