Mange bøtter vann.. (side 46)

jeg har prøvd å forberede meg, jeg vet jo at dyrene er gamle.. men dette blir første gang jeg mister kjeledyr i voksen alder. i og med at jeg har alltid hatt veldig god kontakt med katten selv om jeg ikke har bodd hos pappa, gjør det ekstra vanskelig..

Synes alltid det er vanskelig jeg, selv om jeg har vokst opp med katter som blir gamle og dør, eller blir påkjørt og slikt.
det er tungt og miste katter ja, de er så loddne å kosete og plutselig en dag får du vite det verste. har selv mistet ca.10 katter. bor ved E14.
er hos pappa nå. katten min er så TYNN. hadde det ikke vært for at den er langhåret hadde du sett alt av bein stikke ut.
er helt grusomt. samtidig er han seg selv, sover og maler bare du ser på han, kosete og sosial. men så veldig veldig tynn... er hjerteskjærende å klappe han å kjenne alle beina og knoklene i kroppen på han..
Åh Sanne

Kjæledyr er verdens finesste ting å ha, men når den dagen kommer er det så grusomt. Vet godt hvordan du har det

Kan ikke gjøre stort annet enn å sende en klem i din retning
føles helt feil her idag. ingen overlykkelig hund som møter deg i døra eller tasser over gulvet. men hun har det bedre der hun er nå, å holdt henne i live ville vært dyreplageri. mest sannsynlig hjerneskade som følge av svulst på hjernen. jeg var ikke så knyttet til henne som i katten min, men fremdeles trist. det verste blir når katten ikke er lenger. bare håper jeg ikke irriterer folk med dette. vil ikke klage heller, selv om det gjør vondt.

men det stopper ikke planen min om å forhåpentlig skaffe en katt når jeg flytter for meg selv neste år. har alltid vært kattemenneske, har hatt hunder og, men det blir for mye ansvar og for mye dårlig samvittighet for å være mye borte fra den.
du har all rett til å være lei deg, har mistet mange dyr selv og manblir aldri
forbredt på at de en dag ikke kommer og viser seg fram eller koser med deg.
klem
heldigvis er ikke alt nattsvart. pappa har 2 katter, hvorav den ene er bare 10 år gammel og fremdeles frisk. litt mentale problemer, tatt for tidlig fra mora og sånn. han må barberes til reversert puddel på sommeren da pelsen blir bare en floket matte, han slikker deg som en hund og er litt ustabil. men han har ikke tenkt å legge inn årene ennå, heldigvis. ville vært litt mye å miste alle 3 på en gang.

akkurat nå ligger han bak meg og sover

har og skaffet sand idag, en 25 kg sekk med 0.33 mm rådasand. den var åpnet og tatt et par liter av, så jeg fikk den for 25% redusert pris
jadda, detta skal bli gøy. holde på med akvarier med sykt vondt i magen. får vel knaske i meg noen smertestillende og holde ut.
Stakkar deg :/
Var i Horten i dag en tur for å hente noen corydoras, og fant noen flotte røde steiner der med. Har du hatt disse i karet ditt før? Ville vært fint å ha nedi hos meg, for vi har ikke den typen stein her.
husk at røde steiner gjerne inneholder jern :p har ikke noe særlig med stein i mine kar, for det meste bare skifer.

nå har jeg tatt 2 paracet. det gjør fremdeles vondt. men jeg tenker det hadde vært mye verre uten 2 paracet...
Så trist med dyrene dine. Vet altfor godt hvordan du har det. Trøsteklem!
Tåler ikke fisker jern?

Steinene jeg har hentet nå er Rombeporfyr
Disse steinene består hovedsaklig av
feltspat, som ikke inneholder jern så vidt jeg kan se

Rombeporfyren be dannet i permtiden, så det er jo en stund siden. Fine blir de ihvertfall. Skal ihvertfall ta en test på dem
ån nærrat temmok jeg rah avh ,akkilk rah terutatsaT
Prøv å bytte batteri. Sanne har sikkert noen til overs
Galemor
ån nærrat temmok jeg rah avh ,akkilk rah terutatsaT
ble litt vanskelig å forstå dette.
Les baklengs. Egentlig kan det vel hende at du har det opp ned?
ja da sjønte jeg hva som stod
Tilfeldig bekjentskap
© kjell begby
Reklame for plussmedlemskap