Sølvi sine coryer og litt til :) (side 46)

De bor nå i 54 literen som egentlig skulle være til oppdrettskar for evt. nye yngel
Så må nok finne på noe annet når/hvis det skulle skje

Paleatuser har jeg nok ikke plass til , solgte forresten mine voksne for en tid tilbake. Det blir sånn med disse coryene ,en vil alltid ha nye arter og da må noen vike plassen for andre dessverre.
Fått litt mer farge på seg i dag ,synes de er kjempefine
Da er de orange laserne,CW023, endelig i gang med egglegging igjen . Sikkert fordi jeg ga oppdrettskaret til de nye Weitzmani ène
Så nå må jeg finne på en annen løsning ganske kjappt.
Takk for det ,håper det kan bli noen småttiser av disse
Det ble jammen masse egg i dag og de er visst ikke ferdig ennå
Har plassert egg rundt om kring i div.kar for å øke sjansene for yngel men mange er igjen i foreldrekaret.Har ikke plukket noen av de som er på plantene.Så får jeg bare håper på at de ikke spiser eggene

Legger ved noen bilder.Ikke akkurat av de beste, men det er full aktivitet og da er det ikke så lett å få de bra.
Litt for tidlig å legge inn bestilling kanskje?

Får vel heller vente til de små mine blir litt større så kanskje det blir litt action her også.

Morro uansett
He he ,litt tidlig ja

De voksne du har da ,er det samme kjønn?
Sølvi Gullaksen
He he ,litt tidlig ja ;) De voksne du har da ,er det samme kjønn?

Mine voksne tror jeg er to hanner. Håper det er noen hunner i gjengen fra deg
Lykke til med eggleginga da
Pssst! Jeg har veldig lyst til å kunne ta med meg noen søte små fra deg neste gang jeg er i Bergen, og det blir trolig i mai neste år. Bare så det er nevnt...
Noterer deg bak ret Inger Anne

Er spent på hvor mange som er befruktet . De har sikkert lagt flere hundre og alle disse kan umulig være befruktet .
Håper i allefall at det er en god del fine egg.
Mmmm...jeg fikk plutselig et syn foran meg nå: grønne og de røde i samme kar. Det må være et flott syn! Tro om jeg ikke skal forsøke det en gang.
Det kan jeg godt forestille meg

Kanskje det var en ide når 110 literen en gang blir ledig ,om det noen gang skjer .
Det kommer jo stadig vekk nye coryer som skal ha plass
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap