Tropheus Bilder (side 47)

her er noen bilder av resten av gjengen
Hei saffen
Nils Vollstad
.... Reiser du selv med SAS, bestiller du i forkant plass til de antall kasser du skal ha med deg. 100 kr pr omlastning i Norge og 200 pr omlastning i utlandet, såfremt du ikke har overvekta da. Du får ikke med deg fisk hvis du reiser med Norwegian......

Dette er kanskje noe for dere. Tar en tur med SAS. Det koster pr. i dag 470 kroner en veis. Da blir det litt over 1000 kroner for en person med fiskepakke. Dere får med hovedstaden i bonus da. Jeg spanderer overnatting.

Ellers så det meste om flyfrakt av fisk er blitt nevnt her av Nils.
Knalline fisk altså! Hvor store er de nå?
9-10 cm? Noe sånt. De er helt nydelige!! OG det gjør seg virkelig med så mange fisk i 530 literen. Ønsker oss større grupper av livuaen og lunangwaen også!
Det var desverre en livua som døde..Han hadde fått skikkelig bank,og levde en dag i karet med helt oppspiste finner. Rart at sånt plutselig skjer selv om vi har hatt gruppen så lenge. Det var en hann.
Vibsi
9-10 cm? Noe sånt. De er helt nydelige!! OG det gjør seg virkelig med så mange fisk i 530 literen. Ønsker oss større grupper av livuaen og lunangwaen også! Det var desverre en livua som døde..Han hadde fått skikkelig bank,og levde en dag i karet med helt oppspiste finner. Rart at sånt plutselig skjer selv om vi har hatt gruppen så lenge. Det var en hann.

Han som kjøpte den andre lunangwa gruppen av roger har den til salgs nå... Det er i sverige, men i nærheten av grensen tror jeg.. Det hadde jo godt ann å kontaktet han!

vet du prisen da? OG hvordan vi kommer i kontakt med han?
Da har kirzaene flyttet til sitt nye hjem så no er det god plass i 510L (HINT HINT vibsi)

ser også at noen av de størrste fiskene har fått en flott svart hale
saffen
Da har kirzaene flyttet til sitt nye hjem :) så no er det god plass i 510L (HINT HINT vibsi) :) ser også at noen av de størrste fiskene har fått en flott svart hale :)

Hva mener du med det?
Ja det er bare å slenge penga på bordet,så skal dere få lunangwagruppen hehe
Hva har dere bestemt dere for? Ilangiene til Roger?? Eller noe annet?
Ser flott ut! Akkurat passe str for de små sjønne Da var de voksne solgt også. Snuuuuufs!! Ble mye mer lei meg en eg hadde trodd hehe..
Men de kommer til et godt hjem Ikke sant Vidar?
Vibsi
[QUOTE=saffen]Da har kirzaene flyttet til sitt nye hjem :) så no er det god plass i 510L (HINT HINT vibsi) :) ser også at noen av de størrste fiskene har fått en flott svart hale :)

Hva mener du med det?
Ja det er bare å slenge penga på bordet,så skal dere få lunangwagruppen hehe
Hva har dere bestemt dere for? Ilangiene til Roger?? Eller noe annet?

var vel kanskje mer østlandsturen deres jeg hinta mest til da blir vel mest sannsynlig ilangiene ja. satser på dem ja. og noen hestnesser da.
Vibsi
Ser flott ut! Akkurat passe str for de små sjønne :) Da var de voksne solgt også. Snuuuuufs!! Ble mye mer lei meg en eg hadde trodd hehe.. Men de kommer til et godt hjem :) Ikke sant Vidar?

Det stemmer...! De kommer til å få det som "konger på haugen".

Blir en spennende sommer dette, med en Kiriza gruppe fra Vibeke og Erik, samt en Kiriza gruppe som kommer fra Santron og muligens en gruppe med Bulu Point fra Kristian i løpet av sommeren!

Blir Tropheus sommer i Sogn!
åååå har dere solgt dem no vibsi. plass til mere fisk no da ja hehe for de til sogne området de eller?
grattis med troffene da vidar. og velkommen i klubben flotte fisker det du har fått deg no ja. har yngelen fra dem vi
Vidar Alfei
[QUOTE=Vibsi]Ser flott ut! Akkurat passe str for de små sjønne :) Da var de voksne solgt også. Snuuuuufs!! Ble mye mer lei meg en eg hadde trodd hehe.. Men de kommer til et godt hjem :) Ikke sant Vidar?

Blir en spennende sommer dette, med en Kiriza gruppe fra Vibeke og Erik, samt en Kiriza gruppe som kommer fra Santron og muligens en gruppe med Bulu Point fra Kristian i løpet av sommeren!

Du kan jo prøve å sitte alle kirizaene sammen til en stor gruppe,men da er det viktig at du tilsetter alle samtidig!
Du får virkelig mye å gjøre på i sommer du hehe Men lover deg du kommer ikke til å angre på at du valgte tropheus!
saffen
grattis med troffene da vidar. og velkommen i klubben :) flotte fisker det du har fått deg no ja. har yngelen fra dem vi :)

Blir spennende å gå fullt over på Tropheus, er liksom mer liv enn med L-maller som jeg har drevet en del med de siste årene.

Dessuten flytter jeg muligens til Bergen neste år etter at studiene er ferdige og blir delvis bergenser!
Vibsi
[QUOTE=Vidar Alfei][QUOTE=Vibsi]Ser flott ut! Akkurat passe str for de små sjønne :) Da var de voksne solgt også. Snuuuuufs!! Ble mye mer lei meg en eg hadde trodd hehe.. Men de kommer til et godt hjem :) Ikke sant Vidar?

Du kan jo prøve å sitte alle kirizaene sammen til en stor gruppe,men da er det viktig at du tilsetter alle samtidig!
Du får virkelig mye å gjøre på i sommer du hehe Men lover deg du kommer ikke til å angre på at du valgte tropheus!

Det har du helt rett i Vibsi! L-maller som jeg har drevet med en del er liksom veldig kjedelige i forhold til de nydelige Tropheusene!
Tilfeldig bekjentskap
© Runar Heskestad
Reklame for plussmedlemskap