- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Davids våte verden (side 47)
Davids våte verden (side 47)
Inaktiv bruker
jippi i dag var det siste skoledag for meg på grunskolen så nå er jeg kjempeglad for å vere ferdig med ti år med grunskolen så nå blir ver dag en himelskopplevelse for meg som akvarist
Postet 23.06.09 kl 18:10
Inaktiv bruker
da var aneusynglene mine seksukergamle + to dager å
Postet 27.06.09 kl 11:38
Inaktiv bruker
her her vi en liten oppdatering på aneusynglene mine og di vokser ganske mye å og di største i kulet må minst vere 1-2 cm så di bjyner å bli store
her er aneusynglene
og jeg har endelig funet ei epleklase og nå var det lenge siden jeg har hat såne klaser
her er aneusynglene
og jeg har endelig funet ei epleklase og nå var det lenge siden jeg har hat såne klaser
Postet 30.06.09 kl 18:11
Endret: 30.06.09 kl 18:14
Inaktiv bruker
i dag har jeg planer om å hente inn ei vanlilje til fra naturen til min 300 liters hagedam for jeg synes di hvitevannliljene er så fine og vis hvit og rosa og gul kommineres i en dam så blir det sikert kjempefint
Postet 01.07.09 kl 14:14
Inaktiv bruker
jippi da var jeg 422 kr rikere og i morgen er det vist handelens dag i byen så da skal jeg sjope litt
Postet 01.07.09 kl 20:43
Postet 01.07.09 kl 21:01
Inaktiv bruker
ja når det gjeler å sjope fisker eller akvariumplanter så er jeg ganske flink til det
Postet 01.07.09 kl 22:56
Inaktiv bruker
her er noen av di plantene jeg pluket med meg nå nettopp
bilde numer en er av vannlilja jeg tok med meg
bilde numer to er av en sumpplante jeg å tok med meg
bilde numer tre er av tre dusin med same sumplante men ikke som den på numer to
bilde numer fire er av en plante i sivfamilien
bilde numer fem er av fordan resultater blei
bilde numer en er av vannlilja jeg tok med meg
bilde numer to er av en sumpplante jeg å tok med meg
bilde numer tre er av tre dusin med same sumplante men ikke som den på numer to
bilde numer fire er av en plante i sivfamilien
bilde numer fem er av fordan resultater blei
Postet 01.07.09 kl 23:04
Endret: 01.07.09 kl 23:19
Postet 01.07.09 kl 23:17
Inaktiv bruker
her har vi det jeg sjopet med meg i da og det var en kampfisk fire corydoras palatus og en ny gullfisk
bilde numer en er den nye kampfisken min
bilde numer to er av mine nye corydoraser og der er det en han som er kjempeheldig får han er deneneste hanen i dien grupa på fire
bilde numer en er den nye kampfisken min
bilde numer to er av mine nye corydoraser og der er det en han som er kjempeheldig får han er deneneste hanen i dien grupa på fire
Postet 02.07.09 kl 18:53
Endret: 02.07.09 kl 18:56
Inaktiv bruker
jippi da har mine fire corydoras palatuser laggt 10-15 egg og flere komme sikert å så nå er jeg kjepeglad
ps.nå¨ha aneusynglene spist sit første måltid med rødemyglarver
ps.nå¨ha aneusynglene spist sit første måltid med rødemyglarver
Postet 03.07.09 kl 15:24
Huff. Får så lyst på fler corydoraser når jeg leser rundt. Har mine søte små salt og pepper (C. habrosus) og skal (når det blir penger inn igjen) ha C.axelrodi. Rosa pansermaller, hva ellers
Dammen din var stilig!
Badet idag, så fisk som var veldig fargerike! Ved første øyenkast, samme farger som palletter? Men det er selvsagt ikke palletter! Tidligere har jeg bare sett "kjedelige" fisk der
Dammen din var stilig!
Badet idag, så fisk som var veldig fargerike! Ved første øyenkast, samme farger som palletter? Men det er selvsagt ikke palletter! Tidligere har jeg bare sett "kjedelige" fisk der
Postet 03.07.09 kl 15:45
Inaktiv bruker
DYREGO Oslo City. pleier å ha et got utvalg på cory så vis du skal til oslo så kan di sikert bestile innd C.axelrodi. til deg
takk
takk
Postet 03.07.09 kl 17:59
Inaktiv bruker
enda flere corydoras palatusegg har kommet til verden
det gulle i det vite loket er palatusegga som jeg pluket netopp
det gulle i det vite loket er palatusegga som jeg pluket netopp
Postet 03.07.09 kl 21:17
Endret: 03.07.09 kl 21:23
Inaktiv bruker
ja da var enda flere corydoras palatusegg lagt og pluket innd
Postet 03.07.09 kl 23:44
Inaktiv bruker
ja nå her det klekt ut en corydoras palatuswingels.og flere egg er å laggt.så nå blir det gøy.for nå håper jeg på at jeg klarer å fore di opp til di blir salgsklare
Postet 07.07.09 kl 10:02
Inaktiv bruker
nå er det enda fler corydoras palatuswingelser klekt ut og leksgrupa mi har vist bjynt å legge egg ijen eter noen dager med pause og den dere hane jeg har eg helt hyper med tjenestene sine ;p
Postet 11.07.09 kl 14:30
Inaktiv bruker
jippi jeg her set et Corydoras habrosusegg men jeg er ikke siker på om det var spist opp eller klekt ut men det vil tiden vise
og aneusene vokser ganske mye di største nermer seg tre cm nå og det er gøy
og corydoras palatuswingelsene vet jeg ikke serligt mye om for tiden siden jeg haldri ser dem i blant javamosa og eikeløvet og det er jo sand i det karet å så da blir det jo vanskeligere å få øye på dem
og aneusene vokser ganske mye di største nermer seg tre cm nå og det er gøy
og corydoras palatuswingelsene vet jeg ikke serligt mye om for tiden siden jeg haldri ser dem i blant javamosa og eikeløvet og det er jo sand i det karet å så da blir det jo vanskeligere å få øye på dem
Postet 13.07.09 kl 14:57
Inaktiv bruker
nå har corydoras palatuswingelsene blit til yngler og i dag har det komme sirka 30 nye egg så nå blir det gøy når di nye egga kleker
Postet 16.07.09 kl 21:32
Inaktiv bruker
jippi da var bilde numer to innd i plantebasen og det var gøy
Postet 17.07.09 kl 01:56