Mange bøtter vann.. (side 47)

Oi det ble fint, fiskene er fornøyde??
tja, vet ikke helt, de virker litt vettaskremte ennå.. liker ikke helt det jeg ser på trillene mine..
lagde en liten "hule" til. fant ikke den lille skiferplaten, så det ble den store. men fisken ser ut til å like det, selv om det blir trangt. en fisk har til og med gravd ut en liten hule mellom forgrunnsplanta og rota.

[External Image]

midlertidig forheng
[External Image]
Så skjønne de er, snufs, jeg fikk aldri yngel på de jeg.
Kan jo ha noe med både kuhliier og reker å gjøre men men.
tror den største grunnen er at jeg flytta foreldrene før egga klekte :p
foringstid!

[External Image]

[External Image]

nydelige, hva?
Så nydelige de coryene er. Hva slags cory er det`?
de turkise med gule finner er vf c melanotaenia, de små er unge cw 23, orange lazer. fikk ikke skikkelige farger, og de blir nok bedre i fargen etterhvert, men de har olivenfargede finner og skikkelig oransj stripe. avhengig av vinkel og belysning kan det faktisk se ut som en selvlysende stripe :p
Den trillineatusen i hula på det nederste bildet så olm ut :p

Flotte cosydoraser det der
hehe, den satt bare ikke still når jeg tok bildet :p
Falt pladask for de med gule finnene, helt nydelig håper det kommer flere bilder etter hvert!
jeg kjøpte de på dyrego oslo city, og de har visst fått de inn igjen og. billige også, 49/stk
har flere bilder, må bare ordne med størrelsen og sånt
Får ta meg en tur ned og titte i morgen skjønner jeg Men... har ikke noe plass til flere coryer nå, så det får bli med tittingen på dem så lenge. Skulle hatt meg noen cory black til. Ikke sett noen sånne på din vandring?
tam alna hadde for et par-tre uker siden. men svindyre, rundt 200 kr stykket. en del mer enn jeg er villig til å betale for en sånn fisk. med mindre jeg blingsa med lappene da

da jeg kjøpte mine meloner, så var de i et kar øverst i reolen. du ser dem ikke uten at betjeningen drar fram ei gardintrapp for deg :p men de kan ha satt dem lavere denne gangen.
200 er i overkant ja - selv om det er en nydelig cory. Betalte vel ikke langt unna det for de jeg har, men venter til jeg kommer over litt rimeligere før jeg kjøper flere.
har flere corybilder, men her er det litt annet for engangs skyld :p


puss puss så får du en suss :p
[External Image]

krangel om maten. har aldri sett mer en disse 4 på en gang. er hvertfall 2 hunner med egg i nakken, en hanne, og en jeg ikke er sikker på. enten en hunne uten egg for øyeblikket eller en hanne.
[External Image]


elste venusynglen min, som går sammen med de store. ser ut som en fisk nå :p beklager, glemte å gjøre reint glasset
[External Image]
Åh sikler på de rekene der altså Blitt noe yngel eller?
ei hue har sleppi egga, men det karet var medisinert med furanol mens hu var gravid.. så om de overlevde vet jeg ikke. kan ikke se småreker ennå, men så er det en enorm javamosedott i det karet da


[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap